• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motor gepoetst

Frank

Detailing rookie
9 aug 2008
17
0
Aangezien ik zeeeeeer tevreden was over het resultaat met de audi, had ik zoiets van --> kan ik ook de motor poetsen met de poorboy's spullen ! (oude CBR1000F uit 93 --> jaja --> heb iets met 93 want de auto is ook dit bouwjaar --> zal wel een prachtig jaar zijn geweest :cool: )

Eerst uiteraard netjes gepoetst
Hierna poorboy's SSL2.5
afgewerkt met poorboy's wax

Resultaat even gefilmd en op youretube gezet


greetings,

Frankie
 
Netjes, maar als ik jouw was, zou ik ook een Mothers Wax Powerball en een potje Meguiars NXT Generation All Metal Polysh voor de uitlaatmondstuk kopen. :-"
 
Cool! Wa's dat voor kleur eigenlijk? Lijkt wel een flip-flop lak die erop zit?
Het glans/spiegel-effect is prachtig!
 
Havanna zei:
Cool! Wa's dat voor kleur eigenlijk? Lijkt wel een flip-flop lak die erop zit?
Het glans/spiegel-effect is prachtig!


Gewoon orginele zwart/grijs kleur van de fabriek uit, gelukkig weinig met deze kleur gemaakt (rijden er wel genoeg van rond, maar meestal met geel of dergelijks erbij) --> viel voor deze motor vanwege de kleur verhouding !

greetings,

Frankie

och ja --> viel ook voor het geluid van de sport uitlaat 8-o , helaas niet iedereen van gecharmeerd --> word streng op gecontroleerd.....:klap
 
Oke, dan zal het wel aan m'n monitoren liggen ofzo want ik zie er echt 4 verschillende kleuren in, beetje goud achtig, donkerblauw, bruin, en zwart. Of staat er iets geels voor wat door de reflectie zo overkomt?
 
Havanna zei:
Oke, dan zal het wel aan m'n monitoren liggen ofzo want ik zie er echt 4 verschillende kleuren in, beetje goud achtig, donkerblauw, bruin, en zwart. Of staat er iets geels voor wat door de reflectie zo overkomt?

Die motor is zo zwart als het maar zijn kan, dat gele zal waarschijnlijk de reflectie van een tuinhuisje of een keet zijn.

Denk ik... :-"
 
nicknameless zei:
Die motor is zo zwart als het maar zijn kan, dat gele zal waarschijnlijk de reflectie van een tuinhuisje of een keet zijn.

Denk ik... :-"

goed gedacht --> heb gele muren aan de andere kant (goudkleurig), met de reflectie van de zonlicht kan er inderdaad een 'vreemde' kleur zichtbaar worden in de weerspiegeling.

Kleur is gewoon zwart en grijs met in verschillende helderheden (donkerder en lichter grijs) voor de rest niets van kleurtjes te ontdekken.

greetings,

Frankie