Vorig jaar verschillende poetsobjecten gedaan.
Ik wil daarvan een aantal plaatsen in dit Show Off! gedeelte.
Om te beginnen met de motorfiets van mijn schoonzus, een Suzuki.
Deze motor was al een paar jaar niet gepoetst en ondanks het geringe aantal gereden kilometers
konden wij als verslaafde detailer toch aardig wat verbeterpunten ontdekken.
Helaas had op een aantal plaatsen de tand des tijds genadeloos toegeslagen.
Zo waren de beschadigingen op de trommel van de achterrem en de voorvork niet meer te herstellen.
Even als de vloeistofreservoirs aan het stuur.
Met de eigenaresse was afgesproken dat zij zelf de spaken zou doen en het zadel zou laten herstellen.
De lakdelen werden gewassen met DJ's BTBM shampo en en de rest met 1:10 APC-D
en verschillende borstels en kwasten.
De vele vliegenlijken werden succesvol aangepakt door Citrus Power van Auto Finesse.
Lakdelen gepolijst met monello mezzo op oranje pad en finale op wit.
Chroom en metaaldelen werden gepoetst met Chrome van Belgom, Mequiars All metal polish,
en Mothers Billet metal polish.
Op sommige delen werkte een combinatie van eerst het één en vervolgens een ander middel
weer beter. Het was af en toe een beetje uitproberen.
Sommige chroomdelen werden behandelt met de DAP900 en monello groene pad met PB's professional Polish.
En natuurlijk heel veel doekjes....
Plaatjes dan maar?
Over vliegen gesproken
En aangetast chroom en roest
En de trommelrem achter
Dan is het NA-plaatje toch prettiger om te zien
Nog wat meer voor en na's
En na
En het instrumentengedeelte voor
En zoals het hoort
En zei je wat over vliegen?
En nog twee totaalplaatjes
Bedankt voor het lezen, groeten Martin.
Ik wil daarvan een aantal plaatsen in dit Show Off! gedeelte.
Om te beginnen met de motorfiets van mijn schoonzus, een Suzuki.
Deze motor was al een paar jaar niet gepoetst en ondanks het geringe aantal gereden kilometers
konden wij als verslaafde detailer toch aardig wat verbeterpunten ontdekken.
Helaas had op een aantal plaatsen de tand des tijds genadeloos toegeslagen.
Zo waren de beschadigingen op de trommel van de achterrem en de voorvork niet meer te herstellen.
Even als de vloeistofreservoirs aan het stuur.
Met de eigenaresse was afgesproken dat zij zelf de spaken zou doen en het zadel zou laten herstellen.
De lakdelen werden gewassen met DJ's BTBM shampo en en de rest met 1:10 APC-D
en verschillende borstels en kwasten.
De vele vliegenlijken werden succesvol aangepakt door Citrus Power van Auto Finesse.
Lakdelen gepolijst met monello mezzo op oranje pad en finale op wit.
Chroom en metaaldelen werden gepoetst met Chrome van Belgom, Mequiars All metal polish,
en Mothers Billet metal polish.
Op sommige delen werkte een combinatie van eerst het één en vervolgens een ander middel
weer beter. Het was af en toe een beetje uitproberen.
Sommige chroomdelen werden behandelt met de DAP900 en monello groene pad met PB's professional Polish.
En natuurlijk heel veel doekjes....
Plaatjes dan maar?
Over vliegen gesproken
En aangetast chroom en roest
En de trommelrem achter
Dan is het NA-plaatje toch prettiger om te zien
Nog wat meer voor en na's
En na
En het instrumentengedeelte voor
En zoals het hoort
En zei je wat over vliegen?
En nog twee totaalplaatjes
Bedankt voor het lezen, groeten Martin.