• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorruimte opgefrist

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
901
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Vandaag deze motorruimte wat opgefrist. Ik heb het volgende gedaan:

1. Ingespoten met Auto Finesse Verso APC 1:4 in spuitfles
2. Afgespoten met HD
3. Ingespoten met Meguiar's Engine Dressing
4. Uitgewreven met oud microvezeldoekje

DSC04024 recht.webp

Laatst bewerkt:
Jeetje, lastig schoonmaken..gelukkig heb ik meer ruimte in mijn motorruimte
icon_biggrin.gif

Ziet er goed uit, wat mij betreft mogen de specificaties van het 'motortje' er ook bij.

Heb je zo de hd erop gezet of heb je nog wel wat zaken afgeplakt/ingepakt?
Gewoon nieuwsgierig, lees het nl wel vaker, maar met al die elektronica onder de kap en water...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Premium merken als BMW kunnen motor reinigen met HD makkelijk hebben. Mijn ervaring is dat er ook net wat meer is nagedacht over dit soort zaken. Mooi gedaan, leuk om aan te werken! Laat me denken aan een Alfa Spider V6 24v waarvan ik de motor eens heb gedaan. Chromen pijpjes enzo... is het jouw auto Emi?

Die ziet er weer mooi uit. Doe heel wat motor dekslels open per dag en zie echt nooit een schone motor heb nog altijd vieze handen

Alle moderne auto's hebben rubberen afdichten in de stekkers. Geen probleem dus als je een beetje voorzichtig bent. Echter bij V motoren kan er water in de bougies gaten blijven zitten en voor storingen zorgen. Let hier dus mee op.

V als in de V6, V8? Perslucht kan dan handig zijn ja. Gelukkig heeft BMW geen V6, ik zei het toch, net iets meer nagedacht, zelfs voor het geval detailers de motorruimte afspuiten:yum

• Leuk
Reacties: Zluytr