• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mr Bubbels Weer terug van weggeweest

bubbels

Detailing addict
2 nov 2013
8
60
69
Hoi,

Ik ben Hans , 58 jaar, ik woon in Utrecht en rijd sinds 2 jaar een Mini One en zeer binnenkort een BMW X1.

In het verleden veel spullen van Tim afgenomen en na een korte onderbreking gaan we weer aan de slag met de Midnight Bleu Metalic X1 die toch wel wat schade heeft opgelopen van de vorige eigenaar en dan hebben we het over krasjes en heeeeeel veel swirls.

Ook is het virus overgeslagen naar mijn broer die net als ik bij alle open dagen zijn geweest (lekkere BBQ) en zodoende veel aan het poetsen zijn geslagen.

We gaan nu informeren hoe we de X1 het allllllllerbeste kunnen aanpakken om hem weer nieuw te krijgen, dus wie kan mij helpen aan de beste werkwijze. De DAP 500 is aanwezig met allerlei poestdoeken maar nu de rest nog welke polijstmiddel,wax enz.

Ik hoor het graag.:)

Tot Bubbels

Welkom terug dan! Ik ben zelf nog maar een week of twee in het bezit van de dap500, maar wat een heerlijk apparaat.
Ik ben benieuwd naar je resultaat,

Succes

welkom terug op het forum ben benieuwt naar de foto's van je nieuwe aanwinst dan als je de x1 koopt