• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mujana

Mujana

Detailing rookie
10 aug 2012
33
0
Tja, na maanden lezen/lezen en lezen hier bij mijn eerste post dus. In het bezit van een Nissan Juke van bijna een jaar oud (nieuw gekocht). Uiteraard wil ik die gewoon zo mooi mogelijk houden (en als het ff kan als nieuw...en er toch mee rijden:-)
Vanzelf hier beland. Geweldig wat een informatie!! Afgelopen maanden een heleboel geleerd van zaken waar ik mij tot een jaar geleden amper mee bezig hield (reed dan ook vele jaren in afgetrapte oude bakkies). Bedankt iedereen voor alle info!
En nu eens kijken of ik mijn auto een echte "winterbeurt" kan geven:-)

Klopt helemaal...met die winterbeurt...heb gelijk een vraag geplaatst. Een vraag van iemand die van toeten noch blazen weet...maar wel veel gelezen heeft hier:-)

Bedankt allemaal! Een verslaafdenplein, tja dat zou het zomaar kunnen zijn hier (maar sommige verslavingen vind ik helemaal net bezwaarlijk):-)

Zou een mooi land worden met alleen zulke verslavingen haha

ehm..zomer vanaf 30 graden? dan niet in NL zeker... ik vind het heerlijk zoals gisteren/vandaag, kun je nog wat doen ook zonder weg te drijven!

Van mij ook nog heel veel leerzaam plezier hier :-)^