• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery Box 2020: start verkoop 17 december om middernacht!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.685
200
Berkel en Rodenrijs
Donderdag 17 december kun jij onze legendarische Mystery Box weer kopen met maar liefst 50% korting. Met deze box heb je een echte verrassing onder de kerstboom!

Wat erin zit verklappen we uiteraard normaal gesproken niet, maar Tim wilde je dit jaar in de onderstaande unboxing-video toch mee laten kijken. Er zit minimaal de dubbele waarde aan prachtige producten in. Een echte eindejaarsknaller dus!

Hoeveel boxen er beschikbaar zijn maken we niet bekend. De actie start op donderdag 17 december om 00:00 uur en stopt diezelfde dag om 23:59 of eerder zodra alle boxen uitverkocht zijn.

Wacht dus niet te lang want OP=OP.

De inhoud kan per box verschillen en het kan voorkomen dat er producten in zitten die je al hebt. Het is mogelijk om de box te retourneren, maar dan wel als geheel.
 
Ik vraag mij nog steeds af over welke schildpad het gaat hoor... :D Is het die paarse, die rode of die blauwe...?

Verder een tof fragmentje, Tim doet dat goed zo
 
Leuke actie weer! Nu even nachtje slapen of en welke ik zal kiezen....wellicht heeft het lot morgenochtend al beslist en is het uitverkocht :eyes:
 
Hebben :heart_eyes:

Heb de €50,- box gekozen (heb al veel te veel spullen :laughing:)

Het grote wachten op PostNL kan weer beginnen...

Greetz Emiel
 
Dat moet je nog afwachten o_O :joy:
 
Laatst bewerkt door een moderator: