• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery box

Zojuist me niet meer in kunnen houden en de doos open gemaakt. Mooie inhoud waar ik erg blij mee ben. Uiteraard is de kans aanwezig dat er iets tussen zit wat je of al hebt of niet zal kopen maar dat kun je ook zien als onderdeel van de deal.

Voor mij een erg leuk initiatief waarvoor ik alle mensen van CC hartelijk wil bedanken. Iedereen alvast gezellige feestdagen en een droog en zonnig 2019 gewenst!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Tim
€50 boxje. Prima producten, maar die tas t.w.v. €25 had niet gehoeven. Daar had ik liever wat andere producten voor gehad. Maar ben heel benieuwd hoe de Wowo's Final Shine is.

Bekijk bijlage 113291

Mijn doos was exact hetzelfde als die van jou Ruudy. Ik ben er erg blij mee, het was echt een soort verrassing haha. Ik had nog geen van deze producten in mijn bezit, dus komende tijd lekker knutselen weer!
 
Mijn identieke box bied ik ook aan, anders retourneer ik hem binnen de 2 weken.

Ik heb de mijne van 100,= ook ontvangen.


Het is een super actie van CC die mysterybox.
Helaas ben ik er niet tevreden mee, dus wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken en anders gaat hij terug naar CC.
Hij is te vinden in het verkoop topic.

Kan ik het geld gebruiken voor een Rupes/Flex...;)
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Na lang zeuren bij me vriendin, mocht ik de mystery box toch openen :heart_eyes:

7080CB4D-E138-4FA2-A106-F5DC79C5E49F.jpeg



Bedankt Carclean voor deze leuke actie! Volgend naar weer hopenlijk!! :D