• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mysterybox 2019: start verkoop 19-12 om 20.00u!

Je kunt inderdaad nooit genoeg doeken hebben haha! Alleen vond ik mijn pak doeken wel aardig stinken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Esmid
De meeste items heb ik al en van de andere items heb ik al een andere variant. Als er iemand is die hem wil overnemen, dan graag een PB, anders gaat de box terug naar Berkel en Rodenrijs.

Ik wil me er niet teveel mee bemoeien. Maar ik wil toch even kwijt dat ik van mening ben dat het juist bij het spelletje hoort dat er ook spullen in de Mystery Box kunnen zitten die je niet nodig hebt. Daarom zou ik hem persoonlijk niet terugsturen.
 
@Emi Daar ben ik me heel goed van bewust, maar ik kan echt niks gebruiken uit de box :D Daarom de keuze om hem door te verkopen of terug te sturen... Zou ook zonde zijn van mn geld...
 
Laatst bewerkt:
@Viffer heb je ook een foto van je mooie items in je pakket? Heel benieuwd
20191222_142019.jpg