• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

na foto's nieuwe supra

jvacker

Detailing addict
28 feb 2009
115
62
49
Ik heb m'n oude supra non turbo ingeruild voor een andere en wel een twin turbo met basic performance upgrades; volledig open uitlaat, open luchtfilter, grotere intercooler,oliekoeler, boost controller, ongeveer 400 pk.
Ik heb helaas alleen na-foto's, het was een heel karwei, een typische rode auto probleem. Heb hem na het wassen en kleien met ssr2 op oranje gedaan 2 hits en daarna met wit en monello finale, black hole van PB en afgemaakt met collinite's insulator wax.Banden en rubbers met system rubberplast.
Foto0076.webp

Foto0074.webp

Foto0073.webp

Foto0070.webp

Foto0069.webp

Foto0068.webp

Foto0067.webp

Foto0066.webp

Foto0064.webp

Foto0063.webp

nee uit Japan en ik ben tweede eigenaar in nederland, de vorige eigenaar is een vriend van me en woont ook in brabant.

Ziet er goed uit, maatje van mij heeft ook een suup (wel met het stuur aan de goede kant) met 710 pk en een ander maatje een celica gt4 met 400+ (supercharger en turbo), die vliegen letterlijk.
Verder nog plannen mee?

toen hadden ze nog niet zoveel pk als nu :)

@ dennisd
Zo dat is niet misselijk, heeft ie een single turbo setup gedaan en zoja waar? Zit hij ook op het rhd supra forum? zal het filmpje eens snel kijken!

Ik denk niet dat hij op die site zit. Hij zat op een supra site die nu zijn forum heeft gesloten.Hun brengen hun auto's altijd naar "de supra dokter" misschien weet je dan wie ik bedoel :)
Volgens mij heeft de Suup nu een Stroker kit erop, met inderdaad een single turbo.

Mooie auto, volgens mij is ie in het echt mooier dan op deze foto's, want ondanks de goede reflectie heb ik een beetje het idee dat er een waas op zit.

De foto's zijn inderdaad niet helemaal scherp, daar ligt het aan, ik zal als het een keer mooi weer is en ik heb hem gewassen, nog wel een keer goede foto's nemen.

Hij is ook gewoon wel echt mooi geworden,maar het is geen super als nieuw hoogglans, daar was de lak te slecht voor, vooral de motorkap was echt een ramp en de lak is ook 17 jaar oud he

400 paardjes, netjes hoor :-)^

Maar ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van het model, al zitten er mooie velgen onder.