• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Evo v project als nieuw..

aron225 zei:
Deze autos zijn van origine niet ge tectyleerd..
Als je een dergelijke wagen koopt, weet je dat,.....

Niks met de verkoper te maken dit... Is gewoon omdat het een niet getectyleerde jap is, en dat wisten we


Mijn schoonbroertje heeft een Civic uit 97, die is toch niet in zulke verroeste staat hoor. Maar goed, als je wist wat voor auto het was heeft dat inderdaad niet met de verkoper te maken. Hij hanteerd ook zeer lage prijzen, alle waar naar zijn geld dan.
 
McShine zei:
Mijn schoonbroertje heeft een Civic uit 97, die is toch niet in zulke verroeste staat hoor. Maar goed, als je wist wat voor auto het was heeft dat inderdaad niet met de verkoper te maken. Hij[ ]hanteert ook zeer lage prijzen, alle waar naar zijn geld dan.

ik weet niet welk deel jij niet begrijpt..
die auto is gewoon goed, buiten de roest om.
elke evo voor 6 (dus ook deze 5) zijn originele japanners, niet in nederland geleverd..
doordat ze in japan en china e.d. geen zoute zee e.d. hebben, worden ze neit ge tectylleerd.

elke evo 1 2 3 4 of 5 ziet er zo uit aan de onder kant.

dat wij het aanpakken is enkel ijverigheid..

die auto heeft ZAT geld gekost! geloof 18k euro ofzo.

niets met de garage waar we hem vandaan hebben, of iets anders kan iets aan deze staat doen, daarom doen wij dat!
 
18000pleuros?
dat is me echt veel geld voor dit soort wagen, ook al is hij heel uniek, en word hij door jullie tlc nog eens zo uniek.. maar ook weer duurder!
 
ik weet niet zeker hoor, maar zoiets dacht ik...
is ook niet mijn auto..

@acc focus.
naah als je kijkt hoe snel het is.. hoe waanzinnig scherp zoiets stuurt, hoe abnormaal hard dit door de bocht gaat..
dan nog te bedenken dat er plek is voor 5 personen en een kofferbak..

ik vind deze wagen gewoon hard, maar snap dat jij dit niet vind. als je niet zoveel met import autos heb, kan het best onbegrijpelijk zijn..
deze wagen gaat nooit meer weg..

is gewoon een ervaring appart, die trap in je rug.. het geluid, de vlammen uit de uitlaat.. niet te beschrijven..

@paulus
dankje man!

ik heb geen idee, maar dit is het verhaal dat ik heb gehoord.
boeit ook verder niet, hij word weer als nieuw. vanmorgen is het epoxy binnen gekomen.
dit weekeind waarschijnlijk stralen..
 
sorry maar vind dat echt veel geld...
http://nl.kapaza.be/antwerpen/subaru-impreza-sedan-wrx-2-0-turbo-16v-abs-awd-50615506.htm
even snel en stuurt even direct/scherp....
maar wel nieuwer en goedkoper......

soit...sorry wil jullie project NIET afbreken he, ben verzot op foto albums van mensen zoals jullie die dit alleen al aandurven, om nog maar te zwijgen over de kennis die je nodig hebt! ik blijf het nice naais nise vinden :party:
 
@Acc_Focus: ik heb meer dan 20.000 euro betaald voor een bijna 16 jaar oude Audi 80! De een geeft veel geld uit aan een andere hobby, wij aan auto's!
 
Acc_Focus zei:
sorry maar vind dat echt veel geld...
http://nl.kapaza.be/antwerpen/subaru-impreza-sedan-wrx-2-0-turbo-16v-abs-awd-50615506.htm
even snel en stuurt even direct/scherp....
maar wel nieuwer en goedkoper......

soit...sorry wil jullie project NIET afbreken he, ben verzot op foto albums van mensen zoals jullie die dit alleen al aandurven, om nog maar te zwijgen over de kennis die je nodig hebt! ik blijf het nice naais nise vinden :party:

alle respect.. maar een subaru wrx is geen vergelijk..
daarbij is een evo vrij anders..
vrij programmeerbare ecu , geen boxer maar een brullende rechte 4 cilinder.
std turbo is veel kleiner, veel minder exclusief.
minder potentie uit standaard blok..

motorisch veeeelee malen minder sterk.
 
Goed bezig, mooi om te zien dat zo'n V toch nog goed onderhouden word.
Ik wil de onderzijde ook nog een keer goed doen, maar heb geen verwarmde of met elektra voorziene garagebox.

Heb deze winter wel de complete voorzijde eraf gehaald en hier alle roestplekjes bewerkt en Front Chassis opnieuw gespoten.

Ga zo door, en ik zal dit topic goed in de gaten houden :)^

Groeten Emiel
 
Wij hebben ook geen verwarming..
Wel electra...

Het is abnormaal veel werk, maar als je ziet hoe het er nu uit komt... Alle euros en elke minuut waard
 
Maar zo te zien heb je ook iets meer de ruimte, die van mij staat in een gewone garagebox.
Het is ook een wagen die je niet dagelijks tegenkomt, zeker niet in NL.
Daar mag zeker wel wat geld in gestoken worden haha!
 
aron225 zei:
doordat ze in japan en china e.d. geen zoute zee e.d. hebben, worden ze neit ge tectylleerd.

elke evo 1 2 3 4 of 5 ziet er zo uit aan de onder kant.

Ehhhhh, Japan ligt omringt door de zee...........en wordt er op het ogenblik deels mee overspoelt, tenzij die zeetjes niet zout zijn.........
Blijf het toch schokkend vinden zoveel roest, zijn we niet meer gewend, zeker als je VAG rijdt.
Is het mischien handig om het eerst in een etsende primer te spuiten of een zinkhoudende primer?
Daarna een overspuitbare steenslaglaag en dan dinitrollen oid.

Maar goed, respect voor je durf om het toch maar te gaan doen, deze bakken zijn toch redelijk uniek aan het worden.
Je hebt straks nu niet bepaald een dertien in een dozijn auto! :ja

Hebben ze in de UK niet meer onderdelen?, dacht dat ze daar ook wel populair waren.
 
Vanmiddag even paar updates hier plaatsen..

Bodem is kaal, staat in de 2e laag epoxy, en word vanavond een laag rx10 aangebracht.

Hierna worden allen losse onderdelen gestraald, en ook behandeld.

Gaat de bak eraf voor een nieuwe koppeling

En gaan we opbouwen!!

.