• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

na kleien met detailerspray

typfoutjes :eek:)

maar back ontopic: meestal veeg ik met een MF-doek, maar als ik behoorlijk tekeer ben gegaan met de quickdetailer, dan was ik hem even snel met een schoon sopje. Paintcleaner gebruik ik niet als ik ga polijsten
 
Om nog even antwoord te geven op de vraag van wesley: het is niet nodig na het kleien de auto alsnog te wassen, ervanuitgaande dat je het stappenprogramma nog dezelfde dag zoveel mogelijk kan afronden. Samen met de lubricant voor het kleien (bijv Last Touch of Spray&Wipe) maak je de lak al zo schoon, dat extra wassen geen extra nut heeft. Het wassen haalt het ergste vuil eraf, het kleien het dieper liggende vuil. Kijk maar rond op het forum naar auto's die net gekleid zijn: spiegelglad en harstikke schoon.