• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex interior cleaner

Joshua Wong

Detailing addict
26 apr 2015
80
50
Ik lees veel goede verhalen over de nanolex interior cleaner. Nu heb ik er ook eentje besteld. Geeft dit product naast het reinigen van het interieur ook nog iets van bescherming? Verzorgt het het interieur ook? UV bescherming zoals PB natural look?

Ik heb deze vraag een tijd geleden ook gesteld aan de Carclean medewerkers. De Nanolex interieur cleaner biedt geen bescherming aan het interieur. Dit is ook niet altijd nodig in NL. Eens in de zoveel tijd een keer voeden is al prima. We leven niet in Spanje waar het veel warmer is en de zon scherper, wat het materiaal op het dashboard bijvoorbeeld kan aantasten. 1 á 2 keer per jaar gebruik ik ook de natural look van PB. De rest van de tijd onderhouden met de Nanolex.