Hi folks,
Gisteren en Vandaag me eigen visstick voor de eerste keer behandeld met Nanolex polijst producten en de auto gecoat met de SI3d.
Het bekende was verhaal laat ik even achterwege, want dat mag ondertussen wel bekend zijn
Enig verschil is dat ik nu de Pure shampoo heb gebruikt van Nanolex ipv de Meg's shampoo.
Ook nog gezellig bezoek gehad van @patje.
Vond het leuk dat je er was, hoop dat je er wat aan gehad hebt.
Even goed kunnen praten over de detail wereld
De auto wordt zodat elke week onderhouden dus bij het kleien kwam bijna niks vanaf.
Gebruikt voor het kleien: Dodo Juice Born Slippy en Meg's clay bar.
Aangezien mijn auto een zachte lak heeft ( je hoeft er maar naar te kijken en je hebt swirls zeg maar ), heb ik gekozen voor de medium polish op orange pad en finish polish op witte pad.
Onderstaand wat voor en na foto's met de medium polish.
Dit is na 1 Hit:
Tussendoor foto:
Eind polish.
Hierna de auto per paneel ontvet met Nanolex EX Pre coat spray.
Het aanbrengen van de Si3d voel me reuze mee, liet zich makkelijk verwerken en opwrijven.
Mijn ervaring met de polijst producten en de coating zijn zeer goed ervaren.
De medium cut polish stoft wel veel, maar laat zich makkelijk verwerken en uitwrijven.
Ik kan ze zeker aanraden en ze blijven zeker in mijn verzameling
Nog wat after shots met de coating erop:
Gisteren en Vandaag me eigen visstick voor de eerste keer behandeld met Nanolex polijst producten en de auto gecoat met de SI3d.
Het bekende was verhaal laat ik even achterwege, want dat mag ondertussen wel bekend zijn
Enig verschil is dat ik nu de Pure shampoo heb gebruikt van Nanolex ipv de Meg's shampoo.
Ook nog gezellig bezoek gehad van @patje.
Vond het leuk dat je er was, hoop dat je er wat aan gehad hebt.
Even goed kunnen praten over de detail wereld
De auto wordt zodat elke week onderhouden dus bij het kleien kwam bijna niks vanaf.
Gebruikt voor het kleien: Dodo Juice Born Slippy en Meg's clay bar.
Aangezien mijn auto een zachte lak heeft ( je hoeft er maar naar te kijken en je hebt swirls zeg maar ), heb ik gekozen voor de medium polish op orange pad en finish polish op witte pad.
Onderstaand wat voor en na foto's met de medium polish.
Dit is na 1 Hit:
Tussendoor foto:
Eind polish.
Hierna de auto per paneel ontvet met Nanolex EX Pre coat spray.
Het aanbrengen van de Si3d voel me reuze mee, liet zich makkelijk verwerken en opwrijven.
Mijn ervaring met de polijst producten en de coating zijn zeer goed ervaren.
De medium cut polish stoft wel veel, maar laat zich makkelijk verwerken en uitwrijven.
Ik kan ze zeker aanraden en ze blijven zeker in mijn verzameling
Nog wat after shots met de coating erop: