• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Washcoat vs Sisplash

Rytec

Detailing addict
5 feb 2021
79
60
Goedemorgen
Ik heb nu al regelmatig de washcoat gebruikt met een foamlance en dit is voor mij een goed product, nu kreeg ik een tijdje geleden een klein flesje sisplash cadeau bij een bestelling en ik heb dat uiteindelijk gisteren eens geprobeerd ook met de foamlance met een beetje water en het resultaat is verbluffend, de wagen heeft nog meer glans gekregen maar wat is nu het verschil tussen de twee en kun je beiden samen gebruiken in één zelfde wasbeurt of beter de ene week het en de andere de week erna en mag je die sisplash wel met een foamlance toepassen? Ik heb er gisteren geen problemen mee gehad in ieder geval maar ja, ik ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen en werkwijze. Bedankt
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Sisplash heb ik ook, het zit gewoon in de sprayfles van Nanolex. Doe dat niet elke keer hoor na het wassen. Ik ben er ook zeer tevreden mee. Washcoat nog nooit gebruikt, in mijn beleving gebruik je dan al gauw te veel. In een sprayfles een pufje per paneel.
 
  • Leuk
Reactions: Rytec
sisplash in de foamlans? :eek:
Het hoort niet, maar if it works it works i suppose.. alhoewel ik wel denk dat de lans sneller verstopt kan raken door de opbouw van materiaal in de filter.

Ik “denk” puur giswerk, dat sisplash allicht een iets hogere hoeveelheid actieve stoffen heeft dan washcoat gezien de gebruikswijze.
Je kan ze door elkaar gebruiken maar beide hebben een andere toepassing.in dezelfde wasbeurt heeft weinig zin.
 
  • Leuk
Reactions: Rytec en RoyR