• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex

Inderdaad tussen coating en dressing in. Daarom wilde ik ook een 100 of 200 flesje kopen, maar ik zie nu dat het overal uitverkocht is. De 750 fles is mij te gortig. Jammer.... is er een alternatief bij een ander merk?

Dat is verschrikkelijk nieuws voor mij. Ik gebruik al jaren Nanolex Trim Rejuvenator en vind het echt het beste product voor op trim aan te brengen. Super zuinig in gebruik, zeer mooie finish, beading perfect, zeer makkelijk en mooi gelijkmatig aan te brengen en duurzaam. Mijn trim is daardoor steeds in perfecte staat. Maar wat moet iemand met 750ml? In al die jaren heb ik van de 200ml fles maar 100ml gebruikt. Ik wil echter nooit zonder zitten en ben bang dat ik het niet meer zal kunnen kopen. Wat als we het samen kopen? Iemand zin om de helft te kopen?

[mod]Waarschijnlijk reactie op https://forum.carclean.com/threads/nanolex.11717/post-508296[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: RoyR
Ik heb genoeg producten voor trim. Gyeon Trim, Stjarnagloss Gummi, Hybrid solutions graphene acrylic trim restorer, Perl, Nanolex Trim Rejuvenator en waarschijnlijk nog een paar. Iedereen die Nanolex Trim Rejuvenator gebruikt heeft weet wat ik bedoel. De finish, het gebruik...duurzaamheid. Ik gebruik het veel liever dan een echte coating. Voor mij het beste product en is ook kleurloos, dus ook perfect voor elke soort trim zoals grijs bv.
1000023937.webp

• Leuk
Reacties: Suze