• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex

Screenshot_20170719-113002.png
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Zijn er hier mensen met ervaring met de Nanolex Nano One, en zo ja, hoe zijn dan die ervaringen? Waarmee is dit product te vergelijken, en is het handmatig goed aan te brengen?
 
@pixels66
Ik heb nog een restje staan. Ooit keer ergens bij gekregen maar zelf nog nooit gebruikt. Gratis af te halen in Zwolle of barneveld
 
Ik zag trouwens in een filmpje van de SDD klein formaat (3 inch?) Nanolex pads langs komen. Komen die in het CC assortiment (@Laurette @Tim )? Heb de 5 inch versie al, maar moet nu noodgedwongen mixen met andere merken pads voor de 3 inch.
 
We hebben hier al 3" sample pads liggen dus wij krijgen ze ook op voorraad! Bij Nanolex zijn deze nog in de maak maar ze komen er zeker aan!
 
Dat durf ik nog niet te zeggen! Zodra de pads leverbaar zijn zullen wij deze direct bestellen.
 
Het mannetje van Nanolex had het op de Summer Detail Day over een week of 4 dat ze leverbaar zouden zijn. De 34mm grey cutting pad lijkt vooralsnog een toppertje.
 
Weet er iemand welke meng verhouding de RTU Interieur cleaner heeft? Wil namelijk de Concentraat nemen maar vind de verhouding van de RTU erg fijn werken? Is dat de 1:3, 1,5 of toch nog minder?
 
Ik heb iemand die interesse heeft in mn pot nanolex hybride wax, alleen dit is niet de huidige die cc verkoopt maar de vorige in een ronde pot. Weet iemand nog de inhoud in ml?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Nieuw product gelanceerd vandaag (en al enige tijd geteased), de SiSplash. Doet me direct denken aan Gyeon Wetcoat. Mocht iemand er iets meer over weten, ik ben altijd benieuwd.
 
Van deze kant een kleine waarschuwing bij het gebruik van de Nanolex Professional Prewash Concentrate.
Dit spul is in pure vorm erg aggresief op lak :scream:

Ik had wat uit een 5 liter jerrycan overgegoten in een fles met een trechter, alleen liep er wat naast en dit kwam op de heftruck terecht. Toen ik 5 minuten later het wilde drogen, wreef ik de lak er vanaf!!!

20200926_161448.jpg


En nog even voor de zekerheid getest.
20200926_161629.jpg


20200926_161840.jpg


20200926_161959.jpg


20200926_162009.jpg


De lak schilfers zitten op het doek!

20200926_162030.jpg