• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex

Hier zit de UltraGlass er een paar weken op. Super spul, heb de wissers nog niet hoeven te gebruiken. Ik irriteer me er niet aan en kan me nog prima concentreren op de weg... Wel heb ik al gemerkt dat je je ramen echt goed schoon moet houden. Is er ineens allemaal stuifmeel of sahara zand dan doet het zijn werking aanzienlijk slechter. Regelmatig schoonmaken met wat S&W is wel belangrijk dus.
 
Ik geloof haast niet dat je geen enkele keer een ruitenwisser nodig hebt. De kleine druppeltjes van opspattend water van mijn voorganger vliegen er bij mij lastig vanaf. Bij hevige buiten gebruik ik daardoor de interval nog wel.
 
Af en toe wissen is ook helemaal geen probleem, het helpt de ruit juist reinigen.

Met heftige regen gebruik ik ze echt zelden, miezer regen wel vaker.
 
Zelf nog geen ervaring met miezer regen gehad dus vandaar ook de wissers waarschijnlijk nog niet nodig gehad ;) Wel "gewone regen" en dus niet hoeven te gebruiken.
 
Gisteren tijdens de handmatige clinic wat verweerde handgrepen en sierstrips gedaan met Rejuvenator. Zeer mooie look en sheeting is echt "off the charts"!
 
hi_sven;333227 zei:
Zelf nog geen ervaring met miezer regen gehad dus vandaar ook de wissers waarschijnlijk nog niet nodig gehad ;) Wel "gewone regen" en dus niet hoeven te gebruiken.
Mijn tip, als je op bestemming aangekomen bent en nog veel water op je ramen hebt staan. Wis dan even je ruiten voor je de motor uit zet. Dan is alle vervuiling eraf en je ruit dus schoon ;)

Anders heb je kans dat de vervuiling opdroogd.

@Dibbuz, de rejuvenate zal ik volgende keer mee nemen om te proberen ook :)
 
Vandaag een leuke ontdekking gedaan met de Urban! Het werkt ook goed op raamrubbers! Ik heb nog geen product gevonden wat goed werkt voor het schoon en donker houden van mijn raamrubbers. Bij het aanbrengen vandaag raakte ik perongelijk een rubber. Dit zag er mooi diep zwart uit. Ik heb besloten om een deel van mijn raamrubber te behandelen. Het is niet vet, blijft mooi na er met een microvezeldoek over te gaan en het geeft niet af! Ik kijk het even aan en geef hiervan nog een update:)^
 
Daar lijkt het inderdaad wel op. Ik zal alle rubbers eens behandelen en kijken wat mijn bevindingen zijn wat betreft stand tijd, vlekken etc....
 
is het nog nuttig een wax aan te brengen nadat je de Spray Sealant hebt aangebracht?? En zijn er mensen die deze reeds gebruikt hebben? Zoja, wat vonden jullie er van??
 
Geen ervaring met het product maar een wax aanbrengen na het uitharden is geen probleem lijkt me gezien dit met CQuartz ook kan.
 
Ik zie de vraag nu pas!

De Nanolex Spray Sealant is wel anders dan een Cquartz glas coating. Ik zou persoonlijk de Spray Sealant of elke andere Nanolex sealant niet toppen met een wax. De eigenschappen van de sealant top je dan af met een wax, dan ben je het effect dus kwijt van de sealant tot de wax weg is.
 
Iemand hier ervaring met de producten op LM wielen? Op de één of andere manier kan het mij niet bekoren en denk dat ik maar bij m'n dlux blijf..
 
Diverse wielen nu behandeld met de Ultra Paint and Alloy sealant en ben er erg over te spreken.
Vooral het aanbrengen en uitbuffen is heerlijk.....

Op de lak vind ik het ook een heel mooi product, helaas moest ik een witte wagen behandelen en dat is wel lastig (moeilijk te zien waar je blijft).

Al met al ben ik heel erg tevreden met de Ultra P&A sealant.
 
Vadebo;340464 zei:
Diverse wielen nu behandeld met de Ultra Paint and Alloy sealant en ben er erg over te spreken.
Vooral het aanbrengen en uitbuffen is heerlijk.....

Op de lak vind ik het ook een heel mooi product, helaas moest ik een witte wagen behandelen en dat is wel lastig (moeilijk te zien waar je blijft).

Al met al ben ik heel erg tevreden met de Ultra P&A sealant.

Dat is met dit goedje niet alleen lastig op wit. Heb het eigenlijk op nog geen 1 auto gebruikt waarop het echt lekker goed zichtbaar was.

Daarnaast vind ik de stand tijd wat aan de lage kant, met 1x per week wassen.
 
Graag onderbouwing....?
Lage standtijd van de Ultra Paint and Alloy sealant?
Hard to believe.....