• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex

Ben ook benieuwd naar Nanolex,.wellicht als vervanger voor de C quartz. Gelukkig dus ook straks nanolex te koop bij mijn favoriete webshop ;)
 
rodders;327376 zei:
Omdat ik niet weet hoe de Nanolex Washcoat bijvoorbeeld gaat reageren met reload die nog aanwezig is op de wagen. .

Vormt niet echt een probleem.
Had 2 weken geleden ongelukje met dosering van de shampoo waar door mijn waxlaag weg was.
Door tijdsgebrek snel een laagje reload gedaan, maar uurtje later zin om de washcoat toch maar te testen.
Na 2 weken nog steeds een nette beading. Over de standtijd kan ik weinig zeggen.
 
Geen probleem hoor Dennis, ik ben alleen heel nieuwsgierig naar wat er in het assortiment komt en voor welke prijs ;)
 
Bijna alles wat ze hebben alleen de Prof. paint Sealant want die wordt binnenkort vervangen.
Ook wat grotere verpakkingen komen (nog) niet.

Prijzen zullen niet veel schelen t.o.v. andere shops.

Edit: alles staat online:
https://www.Carclean.com/merken/Nanolex

Op dit moment nog niet overal een beschrijving bij, dat probeer ik zo snel mogelijk te doen.
 
Ben heel benieuwd! Kijk wel even de kat (en de test) uit de boom, ben vooral geinteresseerd naar de Urban glass sealant en de washcoat!
 
Inderdaad een erg goede toevoeging op het assortiment. Het heeft wat meer keuze in Nano gebaseerde producten :heart_eyes: Ik ga voor de Glass sealant om te beginnen.
 
Ultra Glass zit op de Leon en is echt absurd snel met sheeten.
 
Van Rain-x naar Turtle Wax - Clearvue Rain Kleer naar nanolex ultra: glass sealant ,^^

Rain-x was ik vergeleken met de turtle wax niet zo tevreden mee. Maar weet nu al dat ik naar de Nanolex ga :ja
De prijs is wel wat hoger dan ik dacht, Maar als ik verhalen lees over de standtijd dan zit het wel snor.
Met 30ml kan je toch minimaal 2x je ramen helemaal rond doen of overdrijf ik nu?
 
Ik heb het alleen op mijn vooruit zitten en ben er redelijk positief over. Boven de 80km/u werkt het goed, daaronder heb ik toch nog de wissers nodig. Ik zelf vindt het zonde om dit ook op de rest van de ruiten te gebruiken. Ik denk dat je zo'n 5 tot 7 keer je voorruit kunt doen.
 
@Dibbuzz, dat mag ook wel voor die absurd hoge prijs. Ik dacht even dat hij 8 euro duurder was dan de Urban, maar dan heb je nog maar 30 ml. :|