• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nasa's collectie

Links liggen een paar doeken, maar ze staan er niet allemaal op :D . Die grijze washmitt is een van mijn eerste, maar ik herinner me het merk niet meer, ik gebruik die voor de bumpers. Voor de carrosserie zelf gebruik ik de Monello Sponge (die al sinds het begin wat gescheurd is ... zie hierboven). Ben van plan deze te vervangen door een Meguiar's washmitt bij een volgende bestelling.

Hehe thnx, das de nieuwe shampoo he :D Meguiar's Ultimate Wash and Wax voor de auto tussen de waxbeurten door top te houden ;). Op de foto staat nog Monello Lavare, Meguiar's NXT en Meguiar's Gold Class Shampoo die wel al gebruikt zijn :lol

Ondertussen is er weer al wat bijgekomen, zal later nog eens een foto maken. Maar ik heb eigenlijk een vraagje...

Ik ben van plan om volgende bestelling te plaatsen komende week:

- Meguiar's Quick Detailer
- Enkele vellen wetsandpaper
- Brinkmann Rechargeable Spotlight (heb echt dringend een inspectielamp nodig!)
- Monello - Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad

Mijn vraag gaat over de cutting pad van monello. Ik zou deze bestellen om mijn wetsandkrassen te verwijderen (zwaarste pad dat ik momenteel bezit is de oranje monello pad, ik denk niet dat deze nog beschikbaar zijn?). Maar voor het zwaardere werk zie ik die Wool cutting pad wel zitten! Mijn vraagje was of die op mijn standaard DAP-500 past? Of moet ik daarvoor liggen knoeien met steunplaten en dergelijke?

En de nieuwe bestelling is in behandeling! Nu weer enkele daagjes vol ongeduld wachten tot die toekomt! :!

- Meguiar's Quick Detailer
- Mothers Wax Mag & Aluminium Polish
- Meguiar's Finishing Paper 3000 e 2500 grit
- Brinkmann Maxfire Dual Xenon Rechargeable Spotlight -> Ik ben echt benieuwd naar dit!
- Monello Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad
- Cyber Clean Auto Pot 135 g (cadeautje :) )

Van zodra de bestelling binnen is ga ik nog eens een fotootje maken van de collectie 8d

Thnx IbizaSigno ;)

Ondertussen een mooi pakketje aan de deur gekregen:

20130226222651.webp

20130226234617.webp

Ongeveer de totale collectie nu:

dscf0174i.webp

Ook de kast nog eens netjes opgeruimt (de pads, doeken, etc... zitten in aparte opbergboxjes)

dscf0178x.webp