• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's Blue , liquid of paste wax

Pol147

Detailing addict
31 mei 2010
38
52
Hoi ,

misschien een domme vraag , maar hoe wordt wax het beste aangebracht ?
Met de hand , en kiezen voor de Paste wax , of met de DAP en dan gaan voor de liquid versie?
Kan de liquid versie ook met de hand worden aangebracht , of is de pasta hier beter.
Iemand ervaring hiermee ?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Review PB Natty's Red + Blue paste

Review PB Natty's Blue Liquid

Allebei handmatig als machinaal aan te brengen.

Bij de paste kwestie van een likje met de vinger uit de pot halen, over de machinepad heen smeren en aanbrengen.

Bij de liquid kwestie van een paar druppels op de pad en aanbrengen.

the Liquid and Paste are two different animals ... the Liquid is wet and bright ... the paste is deep and wet .. you can put on more coats of paste, but liquids don't really improve with more coats. I think the liquid may last a little longer, but with your maintenance, I wouldn't worry about it.

Denk dat het meer een kwestie van gevoel is dan dat je echt verschil ziet.
Als je machinaal wilt gaan dan is liquid de logische keuze, persoonlijk ben ik gecharmeerd van een pasta waxje.

Idd ik volg dibbuz zijn mening, gewoon doen wat voor jou het fijnste werkt.

Ik zelf gebruik de hardere waxsoorten maar is echt persoonlijke voorkeur omdat de vloeibare waxsoorten voor mij wat moeilijker werken. Ik gebruik er snel teveel van, dus vandaar de keuze naar de hardere soorten. zelf heb ik geen verschil gemerkt qua glansgraad oid tussen de vaste en de vloeibare waxen van dezelfde soort

grtz

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.
Heb intussen de liquid besteld.
Maar zoals sommigen onder jullie zeggen, heeft het ook wel een charme om een harde wax aan te brengen met de hand.
Ga volgende keer zo eens eentje bestellen.
Misschien niet in de juiste topic , maar wat zijn goede ( harde - pasta ) waxen voor een zwarte wagen??

Gezellig dat je er was, echt jammer van die bumper en je ruit. Ik hoop dat ze het netjes op gaan lossen voor je.

Hi Dennis was zeker gezellig! En leerzaam even kunnen leren van je expertise!

Ik zal een foto posten van het eindresultaat!

Dries