• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's Paste Wax Black

Dutch Delight

Detailing chief
17 nov 2008
73
75
Hi,

Ik vroeg mij af of iemand al ervaringen heeft met de Natty's Black, geeft deze net zo'n Wetlook als de Red variant?

Gr
Eric

Ik heb zelf geen ervaring met de Black, maar hij word aangeduid als Show wax en ik verwacht dus dat hier meer carnauba/oliën in zitten en inderdaad voor een wetlook zal zorgen.

Uiteraard ligt het eraan hoe je voorbereiding is.

Greetz

"en aanneem dat jij een zwarte auto rijdt"

Correct :)

Ik gebruik afwisselend verschillende waxes (Fuzion, Pete's Black, Butter Wet Wax, Surf City) maar vooral in de Zomer pak ik vaak de Natty's Red omdat ie zo'n geweldige wetlook geeft. Ik ben erg benieuwd naar de Black variant.

20140802_195356_zps6leqwttc.webp

• Leuk
Reacties: Aficior
Vind het een mooie wax kwa wetlook. Beading en sheeting vind ik wel minder.

11D21F83-8AF5-4AEA-8A8B-FE00EC677113_zpsrpouybqy.webp

Alleen pb natty's black. Geen glaze

Onder een zwarte auto met zwarte velgen horen zwarte banden, zoals bij jou het geval is. Mooi hoor, evenals de wetlook.
Bandengel is van een merk wat hier niet verkocht word maar wat door veel "poetsbedrijven" gebruikt word. Beste wat ik ooit gehad heb. Mooi zijdeglans en super standtijd en dat voor 7 euro per liter

Ow, hahha! :P

Ik ken een siliconen-goedje van mijn tijd bij een poetsbedrijf. In een drinkflesje zat een waterig goedje en dat was nog ''vetter'' als bijv. Gyeon - Tire.
Dekte enorm goed, maar liep uit en volgens mij kon je met een hele goede ontvetter of pure APC+D aan de gang als je iets anders wilde aanbrengen.

Greetz