• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(Nep)lederen stoelen schoonmaken?

Cydro

Detailing trainee
25 mrt 2014
28
47
30
Hallo!

Ik wou zojuist een bestelling er doorheen gooien, maar besloot toch nog even te vragen hoe ik mijn lederen stoelen in mijn auto schoonkrijg. Ik heb geen idee of het echt is, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen! Welke producten raden jullie aan?

Thanx!

Voor leder heb je verschillende erg goede producten. Maar als je het niet zeker weet kun je vrijwel altijd APC gebruiken, natuurlijk wel altijd even testen op een onopvallend plekkie en in de juiste verhouding!

De Gliptone producten zijn erg populair voor leer, maar de Mothers Leathertech schijnt ook erg goed te zijn. Met APC zou ik wel heel voorzichtig zijn, het kan het leer namelijk uitdrogen. Ik zou het dus pas als laatste redmiddel gebruiken.

Bedankt voor de antwoorden! Het leer is zwart, en een maand geleden is mijn achterscherm overgespoten, waardoor er redelijk wat stop en dergelijken in het leder zit, waardoor er witte lijnen door heen lopen. APC zou vast niet nodig zijn, dus ik ga even kijken naar de door Quattro genoemde producten!

Quattro;n394152 zei:
De Gliptone producten zijn erg populair voor leer, maar de Mothers Leathertech schijnt ook erg goed te zijn. Met APC zou ik wel heel voorzichtig zijn, het kan het leer namelijk uitdrogen. Ik zou het dus pas als laatste redmiddel gebruiken.
Mothers Leathertech= erg goed en bevalt mij prima!

Nogmaals bedankt, zojuist mijn bestelling doorgegeven. Ben voor de Mothers Leathertech Foaming en de Conditioner gegaan. Gelijk even een zacht borsteltje erbij besteld, aangezien ik geperforeerd leer heb!

Quattro;394152 zei:
Ik heb dit nog even bij carclean nagevraagd maar als je het daarna in de conditioner zet is het geen probleem. Maar een gewone cleaner zou al goed moeten helpen. Gr. Paul

Het kan ook best, maar de meningen zijn er wel over verdeeld. Ik zou het dus zoals ik al zei pas gebruiken als een gewone cleaner niet werkt, en dan ook uitkijken met de mengverhouding.