• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Net na de proefrit...

MarcoPolo

Detailing rookie
20 mei 2012
4
0
Goed, na al een aantal posts hier te hebben gemaakt en al lang te hebben meegelezen moet ik me ook maar eens voorstellen.
De naam is Marco, ik ben 25 jaar oud en woon in het hoge noorden van Nederland: De provincie Groningen.
3 jaar geleden kocht ik, uit noodzaak door een studie in Leeuwarden, mijn 1e auto. Ik wou een auto op LPG, maar met het budget dat ik toen had kwam ik niet veel verder als truttenschudders als de Chevrolet Kalos en soortgelijken. Tot ik een Seat Ibiza uit 2003 te koop zag staan die aan vrijwel al mijn eisen voldeed. Hij had alleen al iets te veel kilometers gereden(118000, ik wou tot max. 100.000km gaan).
Toch heb ik besloten om een proefritje te gaan maken, wat ik beter niet had kunnen doen. Wat een fijne auto was het! De knoop dus maar doorgehakt en hem gekocht.
Nadat ik hem een paar keer door een kameraad te hebben laten poetsen, heb ik op een autoshow wat Mequiars spulletjes gekocht. Ook dat had ik beter niet kunnen doen, want inmiddels staan hier al 2 bakken vol met shampoo's, waxen, detailspray's, doeken enzovoorts. :D
Hoewel ik me er nog nooit echt in heb verdiept, en de auto slechts 2-3x per jaar in de wax zet en er verder vrij weinig aan doe, Vind ik het poetsen van de Ibi wel erg leuk. :)
Maar omdat foto's meer zeggen dan woorden; Hier is de Ibiza. Hij is trouwens rood, maar de camera van mijn vorige telefoon vond rood niet zo mooi..

2eyjcw6.jpg

11h79km.jpg


Na een whoops... :p

29o6glh.jpg