• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car] BMW 335i Touring MY2013

Prachtige wagen, ook zonder de striping. Ik zou zou de striping laten voor wat het is.
 
@Tim: dank je voor de antwoorden.
Vergat trouwens nog te melden dat ik alle heren een dikke pluim geef voor het behaalde resultaat,
mag dan wel de auto van de 'baas' zijn, het zijn immers wel de kwaliteiten van het geweldige personeel die hieraan hebben bijgedragen !
 
Hoi Tim,

Mooie auto, en je weet het he, de glimmende kant altijd boven.
Veel veilige kilometers gewenst.
Deze BMW liefhebber vindt hem heel erg mooi.

Mvrgr,

Harko.
 
Nice ride! Mooie diepe shine voor een witte auto. :cool: Wel nog 2 vraagjes:

- Waarom gekozen voor Wolfgang tyre gel en niet voor Tuffshine?
- Waarom is de Cquartz Finest de beste coating en niet een andere coating (GTechniq, Modesta, Nanolex ultra of Opticoat 2.0)?
 
LB;333467 zei:
Prachtige wagen, ook zonder de striping. Ik zou zou de striping laten voor wat het is.
+1 Striping voegt naar mijn mening niets toe.

Prachtig verslag trouwens, van een prachtige wagen. Daar mag je trots op zijn Tim, evenals op zulk bekwaam personeel:)^
 
The Gent;333527 zei:
- Waarom gekozen voor Wolfgang tyre gel en niet voor Tuffshine?
- Waarom is de Cquartz Finest de beste coating en niet een andere coating (GTechniq, Modesta, Nanolex ultra of Opticoat 2.0)?
De Tuffshine doen we volgend seizoen, er was geen tijd meer over om ook dat aan te pakken. In een Tuffshine-behandeling gaat best wat tijd zitten. Bovendien zijn de banden die er nu onder zitten niet naar mijn zin. Het zijn Pirelli P-Zero's en die hebben te weinig grip in bochten op natte wegen, vooral op rotondes laten ze het liggen en ik wil ze eigenlijk vervangen. Onder de R8 zaten ook PZero's en ik dacht eerst dat het het karakter van de R8 was dat hij met nat weer wat kuren vertoonde op rotondes, maar het gedrag van de BMW is exact hetzelfde en dus komt het toch door de bandjes.

We hebben nog even over Nanolex getwijfeld, maar Finest had toch mijn voorkeur. Ik ben van mening dat er op dit moment geen betere keramische coating is, zoals al aangehaald door mk-us.

Die striping vind ik best fraai (anders had ik het ook niet besteld). Op deze foto zie je ook nog de skirts die onder de folie zitten, deze proberen we de komende dagen eronder te monteren:

BMW-3er-Touring-F31-M-Performance-Tuning-Essen-Motor-Show-2012-01.jpg
 
Zo zie je maar smaken verschillen... Persoonlijk vind ik de striping ook erg mooi, dan is ie niet zo "saai wit" (begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het positief haha).
 
Tim;333442 zei:
Je hebt een 'moderne' browser nodig om de resize te ondersteunen email. Probeer anders Firefox of Chrome eens. Die zijn nog vlotter ook, zeker op jouw XP.

Oke, vandaar dat ik er alleen op het werk last van heb waar we met die "oude" software werken. Thuis/telefoon en tablet geen problemen.
 
Ja de Pilot Super Sport banden gaan het worden, maar of de voorbanden zijn uitverkocht of de achterbanden. Ze zijn inmiddels al weken niet leverbaar...

Bovendien wilde ik de P-Zero's verkopen, maar dat is niet gemakkelijk met die specifieke 20" maten.
 
Is dit je nieuwe auto Tim? Gefeliciteerd en veel veilige km's toegewenst!

R8 weggedaan of als weekendspeeltje gehouden?
 
Thegame1512;333546 zei:
Is dit je nieuwe auto Tim? Gefeliciteerd en veel veilige km's toegewenst!

R8 weggedaan of als weekendspeeltje gehouden?

Dit is inderdaad mijn nieuwe auto. De R8 is weg, in de praktijk zou ik er toch te weinig mee gaan rijden. In het weekend ben ik tegenwoordig vaak op pad met 3 personen. :)^
 
Aaahhh mooi geworden :) voor een witte lak geeft hij echt veel reflectie.

Wat betreft je pirelli's grappig om te horen.
Hiervoor zat ik altijd op de motor kawasaki zx6r

En al mijn forum genootjes vonden pirelli's heerlijk op t circuit.
Maar voor de bochten in de eifel. Als er kans was op regen. Was toch iedereen het zekerst op michelin pilot power 2 compound.
Misschien een algemeen kwaaltje van pirelli ? Regen niet hun ding is.

Ik ben met me winterbanden michelin alpine a4 iig erg blij. Heb hellaas geen ervaring met andere.
Maar wel flink wat reviews gelezen.
 
Droog zijn de Pirelli's goed. Nu maar hopen dat ik toch vlot die Michelins eronder kan krijgen. Het regent hier nogal vaak en er zijn genoeg rotondes en zelfs als je rustig rijdt, hobbelen die Pirelli's weg, ze vertonen precies hetzelfde gedrag als onder de R8.
 
Heb om die reden inderdaad ook niet voor Pirelli's gekozen. Buiten dat ze (van horen zeggen) vrij snel slijten en regelmatig cuppen presteren ze op nat ook niet altijd geheel gelijkmatig. Met name het idee dat je lang grip hebt, totdat het te laat is.