+1 Striping voegt naar mijn mening niets toe.LB;333467 zei:Prachtige wagen, ook zonder de striping. Ik zou zou de striping laten voor wat het is.
Tim;333409 zei:De lak zelf is tweemaal behandeld met C.Quartz Finest. De beste keramische coating op dit moment.
De Tuffshine doen we volgend seizoen, er was geen tijd meer over om ook dat aan te pakken. In een Tuffshine-behandeling gaat best wat tijd zitten. Bovendien zijn de banden die er nu onder zitten niet naar mijn zin. Het zijn Pirelli P-Zero's en die hebben te weinig grip in bochten op natte wegen, vooral op rotondes laten ze het liggen en ik wil ze eigenlijk vervangen. Onder de R8 zaten ook PZero's en ik dacht eerst dat het het karakter van de R8 was dat hij met nat weer wat kuren vertoonde op rotondes, maar het gedrag van de BMW is exact hetzelfde en dus komt het toch door de bandjes.The Gent;333527 zei:- Waarom gekozen voor Wolfgang tyre gel en niet voor Tuffshine?
- Waarom is de Cquartz Finest de beste coating en niet een andere coating (GTechniq, Modesta, Nanolex ultra of Opticoat 2.0)?
Tim;333442 zei:Je hebt een 'moderne' browser nodig om de resize te ondersteunen email. Probeer anders Firefox of Chrome eens. Die zijn nog vlotter ook, zeker op jouw XP.
Thegame1512;333546 zei:Is dit je nieuwe auto Tim? Gefeliciteerd en veel veilige km's toegewenst!
R8 weggedaan of als weekendspeeltje gehouden?