• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car Treatment]Citroën DS3

@eikjeeh, verkleuring tussen plaatwerk en gespoten kunststof is niets aparts, dat zie je op 9 van de 10 auto's.
Denk dat zelfs op deze DS3 het nu nog te zien is.
@Madhouse, Iron X is als basis ontwikkeld voor spoorslag/remstof te verwijderen, maar word hier zeer veel gebruikt op velgen.
 
Weer een mooie klus heren:)^

En schrik zelf niet meer zo van metaalaanslag op nieuwe wagens.Zelf al een groot aantal C1tjes gedaan.En ben er nog geen 1 tegen gekomen die geen spoorslag had.8o
 
Dibbuz zei:
Ongespoten kunststof kan je ook meenemen, de chromen sierstrips zijn ook behandeld.
Dat kan met een laag maar ook twee.

Daarmee bedoel je dus zaken als zwarte grilletje onder in de voorbumper of het zwarte kunststof bij de ruitenwissers (paravan) etc?
 
madhouse zei:
Heel erg mooi resultaat zeg! Ik wist trouwens niet dat je Iron-X zo over de lak kon sprayen, ik was altijd in de veronderstelling dat dit enkel voor de velgen was :schaam


Het is zelfs andersom, Iron.x is eigenlijk hiervoor bedoeld en bleek al snel een perfecte velgenreiniger te zijn.
 
Klopt, ongespoten kunststof. Onder de ruitenwissers was niet te doen door het design helaas.
De rest is meegenomen.

Op de laatste foto, de lip onder de voorbumper bijvoorbeeld. Erg mooie look met C-Quartz.
 
Dibbuz zei:
Klopt, ongespoten kunststof. Onder de ruitenwissers was niet te doen door het design helaas.
De rest is meegenomen.

Op de laatste foto, de lip onder de voorbumper bijvoorbeeld. Erg mooie look met C-Quartz.


Thanx! :)^ (wist dus niet dat het daar ook op te gebruiken is) eerst nog maar eens goed in verdiepen dus.....:-"
 
Ziet er fantastisch uit! Erg mooi om te zien hoe de Iron-X een wonder verricht met de voorbumper! Leuke wagens de DS3 :ja
 
Erg mooi uitgevoerde detail. En ik vind de DS3 trouwens prachtig. Hier stond vanmorgen een geel exemplaar voor de deur. Ook een plaatje hoor.

Ik begrijp dat de dealer deze klus aan jullie heeft gegund. (Goede reclame ook trouwens, maar dat terzijde).

En voor de nieuwe eigenaar: van harte gefeliciteerd met deze prachtige auto!!
 
addy zei:
Je staat er versteld van Madhouse wat er nog afkomt/opzit.
Tim zei:
Het is zelfs andersom, Iron.x is eigenlijk hiervoor bedoeld en bleek al snel een perfecte velgenreiniger te zijn.

Mooi zo, een goed universeel product dus. Maar hoe lang kan kun je het product in laten werken op de auto?
 
Aficior zei:
Ik begrijp dat de dealer deze klus aan jullie heeft gegund. (Goede reclame ook trouwens, maar dat terzijde).
Het was niet de dealer die de opdracht gaf ;)

Sterker nog er was het een en ander niet goed gegaan met het bestellen, wachten en afleveren van de auto.
De dealer was verre van goed helaas.
 
@Dibbuz

Aha. Dan spijtig om te lezen dat er zoveel mis was gegaan met het afleveren van deze auto. Ik dacht eerst dat het juist de dealer was in verband met al die vliegroest. Resultaat is er niets minder om en ik denk nog steeds dat de nieuwe eigenaar een hele mooie auto afgeleverd heeft gekregen met een aantal zeer mooie foto’s ook nog. (Jullie zullen er wel meer overhandigd hebben).
 
Bedankt voor deze Show Off! Prachtige details en dan dat effect van IronX 8-())

Voor mij blijft de DS3 :heart_eyes:

M'n vriendin heeft qua exterieur dezelfde DS3 alleen niet wit maar zilvergrijs. Wel zelfde velgen. Dit weekend heb ik haar DS3 de eerste beurt na de winter gegeven. Wat mij bij een eerdere beurt ook al was opgevallen, dat de zwarte lak op het dak zeer zacht is. Eén pass met witte kompressor en Mezzo en de witte pad was zwart. Ook de zwarte lak op de velgen is zeer krasgevoelig. Hebben jullie dezelfde ervaring?
 
Sterker, 2 dagen vogelpoep er op en je ziet de witte onderliggende laag.
Iemand had bij mij modderige handen er over gehaald, wat direct dwars door de lak heen zat. Kon gelijk overgespoten...
 
Ziet er weer heerlijk uit! :) Zo heeft iron-x wederom zijn nut bewezen, maar idioot hierveel er nog vanaf kwam!