• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car Treatment]Citroën DS3

Top job weer!
Ik kan me niet voorstellen dat deze auto niet per vrachtwagen naar NL is gebracht, gezien de hoeveelheid spoorslag die er te voorschijn komt na de iron-x.
Deze maand verwachten we de nieuwe 208 voor mijn vrouw, ben benieuwd hoeveel spoorslag daar vanaf komt na een rondje iron-x.
 
Ik heb deze show-off met plezier, maar ook met verbazing zitten lezen.
In de afgelopen twee jaar heb ik al behoorlijk vaak mijn mening over nieuwe auto's en dan met name de aflevering hiervan bijgesteld.
Deze auto bevestigd maar weer eens hoe vuil en, ik zal nog net niet zeggen, afgeleefd, een nieuwe auto afgeleverd kan worden.
Die is echt behoorlijk opgeknapt en ziet er uit zoals die eruit moet zien.
 
Het kan best zijn dat deze auto nooit per trein is vervoerd maar in dit geval lijkt het me sterk. De DS3 wordt kennelijk in Poissy (naast Parijs) geproduceerd. Het kan zijn dat bepaalde opslaglocaties naast een spoorlijn liggen waardoor de auto's onder een laag ijzer zitten. Wat het ook eventueel zou kunnen zijn, aangezien opslaglocaties vaak in een industriegebied liggen, dat bepaalde fabrieken in de omgeving ijzerdeeltjes uitstoten.

@ Tim

Vroeger werden nieuwe auto's voor transport van een laag paraffine voorzien. Tegenwoordig maken ze kennelijk gebruik van een laag copolymeer. Pas je daarvoor je wasbeurt aan met een speciale cleaner of gaat het er alleen af m.b.v. polijsten?
 
nieuwe audi a6 die ik vorige week behandelde zat ook onder...tot verbazing van de dealer die het niet echt begreep dat ik de auto nog eens wilde reinigen nadat ze 'm al door de wasstraat hadden gehaald :p
 
Wat een mooi resultaat.
Alleen moet ik er zelf niet aan denken om Iron-X binnen te gebruiken.
Het is geweldig spul, maar die lucht :-&
 
Ik lees nu eigenlijk pas goed dat jullie Monelle Ibrido over de C.Quartrz hebben aangebracht.
Hebben jullie de C.Quartz nog een bepaalde tijd gegund om uit te harden? In de regel bescherm je de eerste 7 dagen met Reload.

Benieuwd naar de tijd die jullie hebben gewacht alvorens Ibrido aan te brengen.

Aficior