• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

New in town

Leon211273

Detailing rookie
7 apr 2010
93
0
Hallo allemaal

Ik ben Leon en rij sinds een paar weken in een zwarte Audi A4 Avant1.8T B7 Quattro, via Audiforum zag ik termen staan zoals kleien!!
Ik kon dus tot die tijd alleen klei van Play Doh waar mijn kinderen mee spelen haha.
Afgelopen vrijdag even aangewipt bij Carclean en nodige info opgevraagd, waarna Dennis even mee liep naar de auto en tot die tijd had ik hem ook nog niet zo in de zon zien staan en dan schrik je je toch wel ff de pl**ris van al die vegen en draaiingen in je lak.
Dus ik wil ook aan de slag met al die spullen zodat ik ook weer eens kan zeggen dat ik gekleid heb haha.
Ik ben dus helemaal nieuw in dit wereldje maar aangezien er op de meeste forums positieve freaks zitten kan ik her en der wel wat advies vandaan krauwen denk ik.
Komen er misschien nog mensen uit de buurt van Achthuizen zoja dan is dat ook misschien wel eens makkelijk voor als ik vragen heb en reken maar dat die er zijn

Welkom. Met kleien ga je de swirls niet weg krijgen. Gelukkig is er op dit forum genoeg leesvoer te vinden hoe je dit wel goed aan kunt pakken.

Welkom Leon,

Natuurlijk zou het mooi zijn als je nog even een foto van je bolide op dit forum zet.
Veel plezier met het lezen op dit forum. Je kan genoeg kennis op doen hier.

En voor al je vragen hoef je niet op mensen te wachten van rondom Achterhuizen, stel ze gewoon hier op het forum en je krijgt vanzelf antwoord.

bij deze gedaan , alleen moeten de wieltjes nog vervangen worden door 19" BBS.
Ik doelde bij omgeving Achthuizen ook meer op persoonlijk contact, en gelijk antwoord, ik weet niet hoe bezet het hier altijd is want ik heb nl meestal niet zo heeeeeeeeeel veeeeel geduld haha

Hier zijn over het algemeen altijd wel mensen online, en je kan altijd een PM sturen.
Maar mocht je wat persoonlijker contact willen kan je natuurlijk altijd bellen met Carclean HQ.

Je moet wel geduld krijgen hoor als je je auto goed wilt detailen. Is niet met een uurtje klaar.
Verder heb je een beeldschone auto. Toppie!

Hai Leon,

Zeer mooie auto heb je daar. Mooie kleur om te detailen. Is Ooltgensplaat dichtbij genoeg? Daar woon ik namelijk. Wie weet zien we elkaar nog eens.

Laat ik het zo zeggen, ik heb inmiddels al heel wat auto's krasvrij gekregen en heb een aardig voorraad opgebouwd, dus ja. 1 jaar gelden carclean ontdekt en inmiddels behoorlijk wat besteld. Daarvoor was ik overigens al bezig met machinaal werken . En op dit forum krijg je ook de nodige informatie. Mocht je wat willen weten of zien, kom gerust een keer langs. Eén keer gas geven en je bent er.

Welkom,

Veel lezen helpt bij het stellen van de juiste vragen :cool
En velen onder ons lezen dan graag mee als er antwoorden zijn.

Hans

Welkom! Prachtige Audi! Er zijn hier genoeg Audifielen die je alles kunnen vertellen over hoe je je Audi het beste in topstaat kan brengen en houden... :)

Dit forum lijkt soms wel een 24/7 Servicedesk voor detailfanaten, dus dat je geen geduld hebt..lijkt me geen probleem...:lol ....voor het detailen van je Audi heb je inderdaad wél een dosis geduld nodig...:lol

dovdmeer zei:
Dit forum lijkt soms wel een 24/7 Servicedesk voor detailfanaten, dus dat je geen geduld hebt..lijkt me geen probleem...:lol ....voor het detailen van je Audi heb je inderdaad wél een dosis geduld nodig...:lol

En dan probeer ik op het Audi forum ook nog adviezen te geven :ja Heb daar alleen een andere nickname.