• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Newbie op dit forum zegt hallo

Martyn

Detailing rookie
6 feb 2020
5
15
Hallo,

Ik ben Martyn, Nieuw op dit forum en op zoek naar de juiste informatie om zowel mijn aankomende splinternieuwe leasebak (Toyota Corolla Sports Touring) en mijn motorfiets (Honda CBR1100XX) en onze prive auto (Suzuki Switft Sport van 2009) met zo min mogelijk inspanning zo netjes als mogelijk te houden/maken.

Mijn grootste passie is gitaar spelen. Een jaar of tig geleden ben ik daardoor in aanraking gekomen met Meguiars (Mirror Glaze no 7). dit in combinatie met Gerlitz wax was voor mij de manier om mijn gitaren netjes te houden. Toen ik mijn huidige motorfiets in 2004 aanschafte heb ik deze onder handen genomen dmv het vijf stappen plan van Meguiars. Ik heb best wel wat beginners fouten gemaakt, maar desondanks ben ik nog steeds tevreden over het resultaat.

Een jaar of vier geleden kreeg ik een Volvo V40 als leasebak. Vanuit de dealer gelijk naar een grote loods gereden om daar in drie stappen Meguiars erop te knallen. De ramen heb ik toen voorzien van Nanolex Ultra Glas blabla (weet het niet meer precies, maar het werkte perfect).

Ik zie mezelf nog steeds als beginner dus hoop hier de nodige info te vinden om het "beter" te doen.