• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NHke stelt zich voor!

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Hallo iedereen!

Mijn naam is Nico en ben afkomstig uit België, ben 23j en rij momenteel nog met een blauwe Citroën Saxo VTS 1.4i met 75pk.

Rond begin maart 2009 zal de Saxo plaats moeten maken voor een spiksplinternieuwe Fiat Grande Punto met 1.4 16V Turbo motor met 120pk :) In het kleur Crossoverblack..

Deze kleur dus..

DSCF6874.jpg


Ik hoop hier een heleboel info op te doen en zo altijd de GP als een spiegel te kunnen laten blinken ;)

Blinkende Groetjes

Nico
 
Ik ben van Tienen..

Dit is een foto van de saxo van 2jaar geleden ongeveer..

Staat nu bijna terug helemaal origineel op de verlaging na..
 
Ik dacht wel dat ik de naam ergens van kende..
Saxo16V forum ,en ben je ook niet actief op cleaned..?

Ik lees daar soms ook wel..Knappe Saxo :ja
 
Eveneens welkom, enne Linter is ook niet veraf, onze streek begint al mooi vertegenwoordigt te worden hier. Overigens heb ik je op het Meg's.be forum net een PB gestuurd :)_[] .
 
Binkom en Linter zijn idd niet veraf..

Zit straks nog rond 16u in Drieslinter ;) Vriendin is van die kanten en haar grootmoeder woont daar :)
 
DKBM zei:
Om het Nederlandse gehalte maar weer wat op te poetsen: welkom namens mij! Mooie Punto hoor!

Bedankt, is overigens niet mijn punto.. De mijne zijn ze nog aan het bouwen in Italië :-"

Maar hij gaat er identiek hetzelfde uitzien..
 
Als je in Wommersom bent altijd welkom, kun je alle LC-pads (behalve de gele, die heb ik niet) en producten die ik heb bekijken mocht je twijfelen over iets. Zal je via PB mijn gsmnr. bezorgen!
 
Welkom Nico!
Komt helemaal goed met je toekomstige Fiat in de mooiste poets kleur :)^
Aan de foto’s van je Saxo te zien, onderhoud je hem goed. Ga zo door met je nieuwe auto.

Heb je al ervaring in het detailen?

Er is een heleboel te vinden hier op het forum, dus veel leesplezier toegewenst.
 
Je hebt het forum dus gevonden. :)^ :)^

Leek me beter om je een link te sturen van dit forum. Want als je in discussie komt met Sven, dat gun ik je niet.

Groet, Peter