• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nielsdf's beginnerscollectie

Nielsdf

Detailing rookie
7 sep 2008
27
0
Hallo allemaal,

Dit is mijn beginnercollectie. De Meguiars producten heb ik bijna allemaal uit Amerika meegenomen toen ik daar op vakantie was. Ik had er al veel over gelezen en toen heb ik ze daar maar gekocht. Sinds die tijd wil ik alleen maar meer poetsspullen. Gisteren is er weer een bestelling de deur uit gegaan.

Van links naar rechts.
-Mothers Washmitt
-PB droogdoek
-MF doeken
-Goldclass car wash
-Pb ssr2
-Hot shine tire spray
-NXT 2.0 wax
-Scratch X
-Quick detailer
-Mothers Back to Black
-AG Leather care cream
-AG Car glass polish
-AG Interior Shampoo
-AG Super resin polish
-Car brite glass cleaner


P1030300.jpg


Gisteren heb ik de volgende bestelling gedaan.
-PB Black Hole
-PB EXP sealant
-PB Natty's Paste Wax Blue
-PB APC
-Gold class hair and lint remover
-Carclean pads

Groetjes Niels
 
Ziet er mooi uit man.....

Zeker voor een beginnerscollectie.
Die van mij was niet zo uitgebreid.........en dat istie nog steeds niet :D
 
Dat ziet er prima uit!
Mijn collectie wordt juist steeds kleiner...
Het aantal producten dat ik echt gebruik is vrij beperkt.

De 'afgedankte' spullen gaan naar familie, buren en vrienden. Daar is natuurlijk nog prima mee te werken en levert veel betere resultaten op dan de standaard 'Turtle wax-shampoo' die men tot nu toe heeft gebruikt... Dat levert leuke reacties op! Met bijvoorbeeld de 1Z Wax-polish violet kun je handmatig - in één run - je hele auto cleanen en in de was zetten. Werkt prettig en levert een nette auto op.
 
Allemaal bedankt voor de reacties!

@Sven S8: Zolang je de vloeistoffen maar in je koffer hebt zitten maakt het dus niet uit. (in de handbagage mogen maximaal verpakkingen van 100ml zitten)
@sjoerdnijhuis: Als ik de volgende bestelling binnen heb ben ik wel weer tevreden, maar na een tijdje gaat het toch weer kriebelen om wat nieuwe spullen te kopen. Ik wil wel graag zo'n DA machine van Carclean maar dat is voorlopig nog niet nodig, ik kan nu altijd een rotary van m'n werk gebruiken.

Groetjes Niels