• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

niet genoeg cut!?!?

Klouxone

Detailing rookie
18 dec 2008
39
0
Beste detailers :-d

even een vraagje. ik heb vanmiddag mijn dap500 getest op de motorkap van mijn seat ibiza. maar ik heb nog steeds aardig wat krasjes. de flinke swirls zijn er al uit. dus ik denk dat ik niet genoeg cut heb met mijn m83 van meg en de oranje lake country pad. wat voor producten raden jullie mij aan?

of doe ik gewoon wat fout? druk ik niet hard genoeg? ik heb toch wel flinke kracht gebruikt op de motorkap.

Zou kijken naar Monello Mezzo, SSR2.5 of Monello Inizio. Die zijn echt voor diepere krasjes.

en wat voor pad gebruik je er dan bij? en wat voor stappen maar je het dan af? doe je dan bijv eerst de SSR2.5 en daarna de m80 van meg die ik al heb. of doe je dan ook nog de 83 tussen door? en wat voor pad gebruik je daar dan weer bij? ik heb de oranje witte rode groene en goude pas van lake counrty ik weet wel de fucnties ervan maar moet je voor die SSR2.5 geen andere pad hebben?

Dat is een kwestie van testen, ik zou denk gaan voor Monello Mezzo i.c.m. een oranje of gele pad.

zoals genoemd monello met oranje eens proberen

ik zie dat je in de buurt woont
kom anders eens langs, ik heb menzerna spullen staan, dan doen we test spot

klinkt leuk! kunnen we nog wat leren van elkaar! pm me anders is. wanneer je tijden zin hebt en waar je huis woont :)