• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

"Niet wassen" waarschuwing voor de dealer

stimpy68

Moderator
Medewerker
5 mei 2008
4.482
120
56
Aangezien mijn Audi morgen naar de dealer moet voor wat garantiezaken en zij als service de auto nog even "detailen" voor je in de wasstraat, wil de ik de dealer duidelijk maken dat dit niet op prijs gesteld wordt. Er bestaat op het engelse detailingworld al een versie van een papiertje wat je in de auto legt voor de monteur e.d. Poetsertje van het Audiforum heeft er even een NL versie van gemaakt (ik was te lui :-d ) En die wilde ik even delen met jullie.
Mochten jullie zelf ook nog varianten er van hebben, plaats ze dan ook hier. altijd handig!

Stickers? Misschien is zo'n kaart om aan de spiegel te hangen net iets handiger.
Volgens mij heb ik hier zoiets al eens hier voorbij zien komen.

En natuurlijk bij het brengen van de auto op de werkbon laten zetten ..NIET WASSEN.

Zelf gebruik ik een simpel word document dat ik groot uitprint en aan de spiegel in het inteieur hang (zie bijlage)

Goed bezig!! Laatste keer dat de auto naar de garage moest voor APK had ik ook een papier onder de ruit gelegd met iets van NIET WASSEN AUB. Ik print m uit!!

Ok vandaag bij de dealer het volgende. Ik heb dus zelf een soort gelijk documetn gemaakt (nog voor dat al deze alternatieven online stonden)

Toen kreeg ik van de monteur te horen, he wat leuk dat briefje, viel meteen op. Zei ik, de wagen hoeft niet gwassen te worden! Hij zegt nee we zullen hem niet door de wasstraat halen...maar gewoon met de hand wassen.

Ik denk bij me zelf... wh0000t 8-o

Ik zeg nee alsjebieft afblijven van de lak, dus helemaal niet wassen of vegen. Mocht dat meteen in de computerlaten zetten en daarna even kennis gemaakt met de monteurs. Ze zijn stuk voor stuk op de hoogte :)...

De volgende keer zet ik er wel bij, niet wassen, niet krasstraatwassen en niet vegen/afnemen! Duidelijker kan niet zo toch?... blijkbaar laat de tekst, "NIET WASSEN", nog te veel ruimte voor interpretatie over...

Voordat ik mijn auto naar de dealer breng, laat ik hem altijd eerst eventjes wrappen, bij Foliatec !!!
Al dat gehannes met die briefjes ..........

foliatec.webp

VAG swirlservice :-b
Dan liever met de hand dan door een krasserette..