Juffer1;309627 zei:Weet niet of mijn vermoeden klopt, maar zou dat ook gedeeltelijk met je achternaam te maken kunnen hebben ?
Heb namelijk het vage idee dat je niet geheel onbevooroordeeld bent
Klopt inderdaad, vandaar dus mijn enigszins geërgerde reactie omdat 'we' toch redelijk vaak last hebben van 'azijnpissers'. Een garage KAN gewoon niet met iedereen rekening houden en kan niet al hun tijd in 1 klant stoppen.
Bovendien kan een garage (in deze tijd zeker) het zich niet permitteren om belachelijke eisen als 2 nieuwe velgen te accepteren voor schades die enkel van dichtbij te zien zijn. Dat het vervelend is voor de klant is een ander verhaal.
Juffer1;309627 zei:Er zit echt verschil tussen een dealer en een dealer, vaak is het ook een stukje onkunde of onwetendheid.
Zo zie ik wel eens een monteur over de lak wrijven met zijn overall en als je dan uitlegt dat dat enorm krast omdat die lak vuil is, de Renault lak boterzacht en die overall ruw, dan zie je ook wel een stukje bewustwording.
Daar ben ik het zeer zeker mee eens! Het is gewoon een deel interesse wat sommige monteurs dan niet hebben, en die zullen dan dus sneller 'roekeloos' met de lak e.d omgaan terwijl zij dat anders ervaren.
Toen ik met iron.x over mijn velgen heen ging stonden ze ook gek te kijken van wat is dat nou?!