• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Dirt Lock Turbines!

Ik heb ze nu voor een aantal wasbeurten gebruikt en ze bevallen mij prima! Wat ik vooral fijn vind is dat je niet zo voorzichtig hoeft te zijn met het uitspoelen van je mitt om het water onderin niet te veel in beroering te brengen. Het is juist goed als je met een soort pompbeweging je mitt uit te spoelen zodat de vuildeeltjes door het filter worden gedrukt en niet meer omhoog komen. De Grit Guards heb ik ook nog liggen, maar die gooi ik binnenkort in de verkoop denk ik.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik vind het een plezierig ding en vele malen effectiever als de scratch shield. Heb wel de rubbers moeten verdikken zoals ik in dit topic al schreef.

Een Dirt Lock moet je na het wassen afspoelen. Anders kleeft er nog 2 dagen schuim aan.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hier bevalt hij ook goed. Wel heb ik de onderkant van mijn gritt guard afgezaagd, zodat ik deze incl washboard bovenop de dirt lock turbine kan leggen.
Met de rubbertjes op de turbine zit hij mooi strak in de emmer, maar dit maakt het ook weer lastiger om hem eruit te halen om hem en de bodem van de emmer schoon te maken.
Zonder de rubbers gaat hij drijven en komt omhoog in de emmer dus dat werkt ook niet echt lekker.

Van mij hadden ze de inkepingen waarmee je de turbine uit de emmer moet halen wel iets groter en steviger mogen maken. Het voelt nu een beetje spannend om hem uit de emmer te trekken.
Misschien dat ik de rubbers nog een beetje bijwerk zodat hij wat minder strak zit, maar strak genoeg zodat hij op de bodem blijft liggen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Inmiddels al mensen ervaring met de dirt locks? Ik heb er 3 besteld. Maar twijfel wat ik ga doen...
Houd ik het bij de Grit Guards, of stap ik over op de dirt locks?
Ha Roy,
Ik zou heel graag een vergelijkende test willen zien tussen gritt guard en Dirt Lock. Ik vind het toch best wel weer geld en daarom heb ik ze nog niet gekocht.
Is het mogelijk dat je een review maakt waarbij de gritt guard het op neemt tegen de Dirt Lock?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ha Roy,
Ik zou heel graag een vergelijkende test willen zien tussen gritt guard en Dirt Lock. Ik vind het toch best wel weer geld en daarom heb ik ze nog niet gekocht.
Is het mogelijk dat je een review maakt waarbij de gritt guard het op neemt tegen de Dirt Lock?
Ik zou dat best willen doen. Maar er staan genoeg filmpjes op internet :)

Geen idee hoe ik t zou moeten reviewen...
 
@Jahe Bedankt! Deze had ik nog niet gezien en was ik precies naar op zoek. Dit is een goede video met alle drie de produkten die op dit moment verkrijgbaar zijn. Het filmpje heeft mij persoonlijk nog niet over gehaald om nieuwe Detail Guardz te kopen, eerder het wash board van Gritt Guard. :joy:
 
Even een oud topic een nieuw leven in blazen...

Is er inmiddels al een Washboard alternatief voor de Dirt Lock? Ik zie in de shop nog niet echt iets vergelijkbaars staan maar wellicht dat iemand hier een geniale uitvinding gedaan heeft?
 
Jazeker ;)
CF35D220-DA35-4AB8-8070-C2E4555ACCDC.jpeg
61A9FF37-8C4A-4FA6-BB0F-7F5520608659.jpeg
FE3700BF-3209-4117-9D4B-A8483CA9E62B.jpeg
 
Potverdikkie, ik dacht dat het een eigen creatie was joh... Ziet er handig uit. Werkt het naar je zin? Helaas zie ik het niet in de cc shop staan.