• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Dirt Lock Turbines!

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
2.828
1.404
178
27
Utrecht
Toch nog even een vraag, want volgens mij is er hier ook sprake van een misverstand. Zouden de Dirt Locks draaiende delen moeten hebben? Die van mij hebben dat namelijk niet, en volgens mij horen ze die ook niet te hebben.

Vind-ik-leuks: Micha D. en Viffer

Micha D.

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2017
638
923
118
23
Bennebroek of Delft
Toch nog even een vraag, want volgens mij is er hier ook sprake van een misverstand. Zouden de Dirt Locks draaiende delen moeten hebben? Die van mij hebben dat namelijk niet, en volgens mij horen ze die ook niet te hebben.
Oh mijn fout, dan heb ik het product verkeerd geïnterpreteerd :p.

peterp

Detailing trainee
25 jul 2018
62
31
30
50
Koop ik een Dirt Lock en wil ik deze vandaag gaan gebruiken.
Leg hem in de emmer en vullen maar......, komt die gewoon boven drijven??
Blijkbaar is die te klein voor een 19L emmer?
@carclean, wat nu?

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
949
594
150
Arnhem
Ik heb nu al tweemaal gehad dat de DirtLock omhoog komt in de spoelemmer. De rubbers klemmen niet voldoende naarmate er een tijdje water in de emmer staat. Is dit al een bekend probleem?

Welke rubbers kan ik aanbrengen ter verdikking?

peterp

Detailing trainee
25 jul 2018
62
31
30
50
Dit weekend voor de eerste keer gebruikt, en hij blijft voorlopig op de bodem zitten!
Wel voor de zekerheid de pootjes goed naar buiten geduwd.

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
949
594
150
Arnhem
Heb dat geprobeerd, maar naar buiten buigen ging minimaal. Daar begon het plastic te rekken en verkleuren. Dus moet ff opzoek naar extra plakrubbers.

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.226
1.767
175
Hoeveel ruimte zit er tussen de DL en de emmer? Is dat te meten?
Welk merk emmers heb je eigenlijk?

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
6.676
1.218
218
Omgeving Breda
Ik heb de 19l GritGuard emmers en bij mij zit de DL eigenlijk zonder die plakkers al wel goed. Met plakkers zit hij helemaal stevig.

bighead

Detailing chief
27 dec 2008
42
69
78
Hier ook 19L emmers. Had eerst 2 DL besteld, daar meteen de rubbers opgeplakt. Deze komen niet omhoog tijdens het wassen. Later nog 1 DL besteld voor de velgen-emmer, deze zonder rubbers geprobeerd, maar die kwam wel boven drijven.

Vincent1

Detailing trainee
27 aug 2015
4
0
32
Wat je misschien ook kunt proberen, wanneer je de emmer helemaal gevuld hebt met water, de dirtlock in de emmer doen daarna de dirtlock onderwater omdraaien zodat de lucht eronder vandaan kan.
Zelf heb ik 20,5 liter emmers en bij mij is de dirtlock nog niet omhoog gekomen.

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
949
594
150
Arnhem
Ik heb nu al tweemaal gehad dat de DirtLock omhoog komt in de spoelemmer. De rubbers klemmen niet voldoende naarmate er een tijdje water in de emmer staat. Is dit al een bekend probleem?

Welke rubbers kan ik aanbrengen ter verdikking?
Ik heb mijn probleem opgelost. De rubbers heb ik eraf gehaald. Vervolgens gehalveerd en daarna op elkaar geplakt. De Dirtlock zit nu echt goed klem in de emmer!

Het gaat trouwens om een 20.5L Scratchshield emmer.