• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Dirt Lock Turbines!

Toch nog even een vraag, want volgens mij is er hier ook sprake van een misverstand. Zouden de Dirt Locks draaiende delen moeten hebben? Die van mij hebben dat namelijk niet, en volgens mij horen ze die ook niet te hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Micha D. en Viffer
Koop ik een Dirt Lock en wil ik deze vandaag gaan gebruiken.
Leg hem in de emmer en vullen maar......, komt die gewoon boven drijven??
Blijkbaar is die te klein voor een 19L emmer?
@carclean, wat nu?
 
Ik heb nu al tweemaal gehad dat de DirtLock omhoog komt in de spoelemmer. De rubbers klemmen niet voldoende naarmate er een tijdje water in de emmer staat. Is dit al een bekend probleem?

Welke rubbers kan ik aanbrengen ter verdikking?
 
Dit weekend voor de eerste keer gebruikt, en hij blijft voorlopig op de bodem zitten!
Wel voor de zekerheid de pootjes goed naar buiten geduwd.
 
Heb dat geprobeerd, maar naar buiten buigen ging minimaal. Daar begon het plastic te rekken en verkleuren. Dus moet ff opzoek naar extra plakrubbers.
 
Hier ook 19L emmers. Had eerst 2 DL besteld, daar meteen de rubbers opgeplakt. Deze komen niet omhoog tijdens het wassen. Later nog 1 DL besteld voor de velgen-emmer, deze zonder rubbers geprobeerd, maar die kwam wel boven drijven.
 
Wat je misschien ook kunt proberen, wanneer je de emmer helemaal gevuld hebt met water, de dirtlock in de emmer doen daarna de dirtlock onderwater omdraaien zodat de lucht eronder vandaan kan.
Zelf heb ik 20,5 liter emmers en bij mij is de dirtlock nog niet omhoog gekomen.
 
Ik heb nu al tweemaal gehad dat de DirtLock omhoog komt in de spoelemmer. De rubbers klemmen niet voldoende naarmate er een tijdje water in de emmer staat. Is dit al een bekend probleem?

Welke rubbers kan ik aanbrengen ter verdikking?
Ik heb mijn probleem opgelost. De rubbers heb ik eraf gehaald. Vervolgens gehalveerd en daarna op elkaar geplakt. De Dirtlock zit nu echt goed klem in de emmer!

Het gaat trouwens om een 20.5L Scratchshield emmer.
 
Inmiddels al mensen ervaring met de dirt locks? Ik heb er 3 besteld. Maar twijfel wat ik ga doen...
Houd ik het bij de Grit Guards, of stap ik over op de dirt locks?
 
  • Leuk
Reactions: Muskito