• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw en meteen al een vraag

:party :party
Met behulp van CC lijstje wat uitgebreid en besteld!
Nu wachten op de post!!
En dit weekend aan de gang!!

Allemaal bedankt!

gr. john

Superlijstje als je het mij vraagt, SV is leuk, maar de meerprijs tegenover DodoJuice, Poorboys World, Meguiars (want ook dat is een goed merk!) niet waard..
Jorik

Mooie lijst (niet alleen handig voor borretje maar voor iedereen) Dibbuz....weer een bewijs van de prima service hier! :ja

@ borretje veel succes ermee en niet vergeten foto's te nemen en te plaatsen :ja

Ben er nu ook blij mee dat ik op dit forum heb gekeken,maar jullie moeten toegeven dat het allemaal ook een beetje moeilijk is als je iets wil bestellen.
Heb vanmiddag gebelt met CC en hun advies gevraagd,deze lijst is het geworden aangevuld met een gridguard,emmer,3M tape en diverse kleine artikelen.
Heb er veel vertrouwen in,alleen als ik de termen en producten hoor van andere leden dan zit ik te denken is mijn set dan compleet genoeg,maar ja de toekomst zal het leren.

Ik weet in ieders geval wel wat ik dit weekend ga doen!
Eerst proberen op de Chevy Trailblazer,dan op de Oldsmobile Cutlass Supreme,dan op de Chevy C10,en dan dan op de Fiat 500 Abarth van mijn vrouw!

Groeten Johno:-) :-"

Succes John.
Als je 'klein' begint, heb je ook wat meer tijd om aan je spullen en terminologie te wennen. Jij wordt nu gelijk in het diepe gegooid. ;)
Mochten er nog dingen onduidelijk zijn, kun je altijd hier op het forum terecht en er zijn altijd wel forumleden in de buurt waar je
langs kunt gaan voor wat hulp (of die bij jou langskomen).

Plaats je nog een foto van de gehele set? Ben eigenlijk wel benieuwd.

Welkom John. De spullen van Swissvax zijn goed, maar duur. Sommige Swissvax waxen daarentegen vind ik wel hun prijs waard.

Super van CC om een goed alternatief te bieden voor de Swissvax Master Collection. Succes en veel plezier zaterdag!

Ben zelf een enthousiaste gebruiker van diverse Swissvax producten, maar niet alles is even goed. De pneu voor de trims is naar mijn mening niet zo goed als bijvoorbeeld Black Wow. Ook geeft Trim Restorer van Poorboys een mooiere afwerking. De doeken van Swissvax stellen niet veel voor, deze zou ik niet nemen. Mijn advies is om niet zomaar de Master Collectie te aan te schaffen, maar wat selectiever te zijn met het zelf samenstellen van een pakket. het is overigens niet te voorkomen dat je ook iets aan gaat schaffen wat uiteindelijk niet naar tevredenheid blijkt te werken. Door deze ervaring op te doen selecteer je op termijn alleen producten waarvan jij vindt dat ze goed werken.

ssst, hij heeft al een heel pakket samen laten stellen, die heeft hij inmiddels ook ontvangen ;-)

Heb het gezien, nadat ik op de button "plaatsen" klikte. Ach, het advies(je) is goed bedoeld ook achteraf.