• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn nieuwe auto en meteen ook nieuw project!

Dank, dank voor de lovende reacties! Ik kan haast niet wachten tot donderdag!

mk-us zei:
@Roderik: damn kerel, dat is echt een wáánzinnig mooie auto !
Als zover is gaarna wat fotokes, ook van de binnenzijde want daar scoort de bmw mijns inzien altijd goed op

@Robbedoes:uit mijn hoofd is de TS een jaar of 32, dan mag ik wel verwachten dat hij er mee om weet te gaan

Ook dank u voor het compliment.
Deze jongen heeft inmiddels 34 jaar achter de kiezen. Maar voel me nog 25 :lol :lol

Als ik hem donderdag thuis heb staan zal ik meteen wat foto's maken voor dit topic.
De volledige fotoshoot zal dan na het detailen plaatsvinden. Ow ow ow dat wordt genieten! Paar daagjes poetsplezier! :love

Prachtige bak!
gelukkig nog niet in handen geweest van een 18 jarige met Gamma tjsoening in gedachten ja! :ja

Veel plezier ermee/ervan! :love

Dat is een bruut mooie bak!
Staat ook op mijn droomlijst.. Veel veilige en plezierige kilometers.

De tijd naar donderdag gaat zo lang duren voor jou :lol

Schitterende wagen!

Dikke bak, volgens mij "ken" ik ts nog van het grote r6 topic op motor forum...

kijk je met deze ook uit voor je rijbewijs ;)

Dennis-VR6 zei:
He, een ex Corrado rijder! Kwam je nieuwe Beemer net ook al tegen op het Corrado Forum.

Hahaha!! Idd, ook jaaaaaren corrado VR6 gereden.
Het ongeblazen 6cil geluid laat me niet los! :lol

emiel10 zei:
Dikke bak, volgens mij "ken" ik ts nog van het grote r6 topic op motor forum...

kijk je met deze ook uit voor je rijbewijs ;)

Inderdaad, na een seizoen R6 van 2007 en een seizoen R1 van 2008 te hebben gereden toch weer een vierwieler voor de hobby!
Een supersport motorfiets bevorderd het behoud van je rijbewijs niet echt zullen we maar zeggen! ;)
De M3 kan bij verre niet in de buurt komen van de prestaties van mijn ex-R1 :-b

Ik kon me niet inhouden...
Ivm tijdgebrek heb ik de auto even snel gewassen en de wielen voorzien van een laagje rimwax en de bandjes tiregloss :-" :love

Auto maar eens inplannen volgende week :ja

a323a865.webp

c1fa92a8.webp

Roderik zei:
Ik kon me niet inhouden...
Ivm tijdgebrek heb ik de auto even snel gewassen en de wielen voorzien van een laagje rimwax en de bandjes tiregloss :-" :love

Auto maar eens inplannen volgende week :ja

a323a865.webp

c1fa92a8.webp

Quote reden: Foto's op pagina 2

Gruwelijk! :love

Mja, Heb inderdaad al een keer gemerkt met nat weer dat je voorzichtig moet zijn met je rechtervoet :lol

Ik denk dat ik de auto aankomende week 's avonds eens ga aanpakken.
Jammer dat de Iron-X nog een maand op zich laat wachten. Die had ik graag gebruikt op mijn eigen auto.

Zal in ieder geval zorgen voor ruim voldoende foto's :love

Knappe wagen, zeker in combinatie met deze velgen !

Ik zie eigenlijk het nut niet in om Iron-X op de ganse wagen te gebruiken (als dat de bedoeling is), wel op velgen etc.

Iron-X is wel super-spul :love

Iron-X is voor de wielen eigenlijk een must nadat ik verschillende foto's en filmpjes heb gezien hier.
Op de carosserie denk ik dat het geen overbodige luxe is al moet ik zeggen dat het zonder ook makkelijk kan.
Eerdere auto's die ik gedaan heb kwamen er ook prima uit te zien zonder iron-X.