• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw, ff voorstellen

Chrisje

Detailing chief
27 jun 2016
35
78
37
Hey allen, ik ben Christiaan woonachtig in Nunspeet en word morgen 29 jaar. In het bezit van een ford focus wagon avalon blue.
Ik hoop wat geld en kadobonnen van carclean te krijgen om eens te investeren in mooie spullen om de ford nog wat mooier glimmend te krijgen.

Door baan als vrachtwagenchauffeur veel weg doordeweeks en in het weekend tijd voor vrouw en kind verwacht ik niet dat ik heel veel tijd heb om te poetsen. Maar wil het wel een keer of 3 4 per jaar gaan doen en verder zo goed mogelijk bijhouden met wassen.

Het enige wat ik heb is een megs handschoen en de nxt tech 2.0.

Ik heb de laatste dagen ook behoorlijk zitten lezen en zoeken en weet wel een beetje wat ik wil.

Een nieuwe mitt,
Kleisetje (geen idee welke?)
Een paar pads
Droogdoeken (Monello Senza Acqua)
Doeken om wax mee af te nemen (monello peluche Verde)

Wat betreft de shampoo neig ik naar de mothers cali gold car wash omdat het volgens Dibbuzz een bang for the buck is.
Maar zie ook heel veel enthousiaste mensen over dj btbm.
Wat is wijsheid?

En ik zie mensen die in de winter een shampoo met bescherming gebruiken en in de zomer niet. Waarom in de zomer zonder wax?

Ik hoop dat ik de smaak van het poetsen te pakken krijg en hier veel wijzer word.

Groeten Christiaan

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: JolienJonckheere
hallo en welkom!
Voor je 't weet spreek je over een verslaving en niet over 'smaak te pakken hebben' hoor :-D

ik gebruik meestal shampo met wax (Megs), behalve wanneer ik ga polijsten of nieuwe waxlag aanbreng.
Zowel zomer als winter.

Welkom hier en veel leesplezier:) Heb nog wel wat Megs producten te koop waar je misschien wel wat aan hebt? Kijk anders even op mijn verkooptopic bij gezocht/te koop, wie weet zit er wat voor je tussen en ik woon ook niet heel ver bij jouw vandaan dus dat kan ook mooi meegenomen zijn haha;)

Welkom!
Qua kleiset raad ik de Monello clay set aan een van de goedkoopste en geeft vrijwel geen marringen ook de prijs is aantrekkelijk.
Zowel de DJ als de gold car zijn top shampoo's hier is geen foute keuze in te maken.

In de winter doet men vaak een shampoo met bescherming om meerdere redenen. De eerste kan zijn dat het niet het beste weer is om een nieuwe waxlaag aan te brengen, in de winter is een wax vaak niet zo lekker te verwerken. Dus probeert men zo lang mogelijk de huidige beschermlaag te beschermen, dit kan bijvoorbeeld met bathe+ van Gyeon. In de zomer heeft je wax laag normaal gezien ook minder te verduren van het weer en dit zou dan voor een langere standtijd moeten zorgen.

• Leuk
Reacties: Chrisje
Welkom hier en veel leesplezier:) Heb nog wel wat Megs producten te koop waar je misschien wel wat aan hebt? Kijk anders even op mijn verkooptopic bij gezocht/te koop, wie weet zit er wat voor je tussen en ik woon ook niet heel ver bij jouw vandaan dus dat kan ook mooi meegenomen zijn haha;)
Bedankt voor het aanbod maar ik zie nog geen dingen die ik graag zou willen.

• Leuk
Reacties: Ries
Welkom,
Dat "vrachtwagenchauffeur en niet veel tijd ding" ken ik maar al te goed ;)
Met tijdsgebrek kan je evengoed altijd een shampoo met wax gebruiken,
Dat scheelt al. Misschien nog een tip is Gyeon wet coat tussenin gebruiken. Wel even informeren voor je het gebruikt want kan lelijke plekken geven bij verkeerd gebruik. Geeft een mooi glanzend en water-en vuil afstotend resultaat en het aanbrengen gaat snel.
Gelukkige verjaardag trouwens.

• Leuk
Reacties: Chrisje
Welkom Christiaan, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!
Uiteraard alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je leuke "poets"-cadeau's gekregen.
En 34 x per jaar mijn auto onder handen nemen, pffff dat haal ik bij lange na niet ;).

Dankjewel Kees, nog geen spullen gekregen maar wel €

En ik hou t maar op 3 a 4 keer per jaar.