Hallo,
Ik zal mezelf ook eens voorstellen. Ik ben dus Bernard. Ben net 1 weken 18. Maar als alles meezit kan ik over 1 week afrijden. Ik ben in het bezit van een renault clio. Tot op heden nog weinig ervaring met poetsen. Af en toe wat polijstmiddeltjes van de Tankstations geprobeert, op de auto van mn ouders etc. Maar nadat ik mijn clio van dichtbij ging bekijken kwam ik tot de conclusie dat er nog wel het 1 en ander aan moet gebeuren. Dus mijn 1e bestelling bij Carclean.com is de deur uit.
Foto van mijn Clio toen deze met B merken was gepoetst:
De motorkap:
Maar er zijn nog genoeg swirls etc. aanwezig. Die er dus zoveel mogelijk uit moeten.
Zoals deze vervuiling op de spoiler en zijschermen:
Inmiddels het volgende aangeschaft en dit wordt mijn voorlopige werkwijze:
Wassen: NXT Generation Car Wash Shampo met de Carclean.com - Wool Wash Mitt
Kleien: Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System
polijsten: Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml met de Lake Country - White Polishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Wax: Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml
Verder heb ik nog:
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Lake Country - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Lake Country - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Poorboys World - Microfiber Applicator
Poorboys World - Bold N Bright Tire Dressing - 473ml (gratis Bedankt Carclean)
Tussen welke stappen kan ik eventueel de BLack Hole aanbrengen en met welke pad? En is verder mijn Padkeuze goed?
Groet
Ik zal mezelf ook eens voorstellen. Ik ben dus Bernard. Ben net 1 weken 18. Maar als alles meezit kan ik over 1 week afrijden. Ik ben in het bezit van een renault clio. Tot op heden nog weinig ervaring met poetsen. Af en toe wat polijstmiddeltjes van de Tankstations geprobeert, op de auto van mn ouders etc. Maar nadat ik mijn clio van dichtbij ging bekijken kwam ik tot de conclusie dat er nog wel het 1 en ander aan moet gebeuren. Dus mijn 1e bestelling bij Carclean.com is de deur uit.
Foto van mijn Clio toen deze met B merken was gepoetst:
De motorkap:
Maar er zijn nog genoeg swirls etc. aanwezig. Die er dus zoveel mogelijk uit moeten.
Zoals deze vervuiling op de spoiler en zijschermen:
Inmiddels het volgende aangeschaft en dit wordt mijn voorlopige werkwijze:
Wassen: NXT Generation Car Wash Shampo met de Carclean.com - Wool Wash Mitt
Kleien: Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System
polijsten: Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml met de Lake Country - White Polishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Wax: Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml
Verder heb ik nog:
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Lake Country - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Lake Country - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Poorboys World - Microfiber Applicator
Poorboys World - Bold N Bright Tire Dressing - 473ml (gratis Bedankt Carclean)
Tussen welke stappen kan ik eventueel de BLack Hole aanbrengen en met welke pad? En is verder mijn Padkeuze goed?
Groet