• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: GuBre - Renault Clio

GuBre

Detailing addict
30 dec 2013
42
65
Goedenavond!

Ik ben Guus, 25 en woonachtig in Den Haag.

Afgelopen september een "nieuwe" auto gekocht, een donkergrijze Renault Clio 3.
Sindsdien ben ik me meer gaan interesseren in het detailen, omdat ik deze auto graag goed wil onderhouden.
(De vorige was een 17 jaar oude rammelbak waarbij ik het er niet voor over had)
De afgelopen maanden al het een en ander rondgesnuffeld en na wat kadootjes moest het er nu echt maar eens van komen...
Het is voor mij in ieder geval duidelijk dat hier genoeg te leren is!

Gr Guus

Veel plezier met je "nieuwe"auto. Let wel op: Dit kan meer verslavend zijn dan gokken, roken, alcohol en noem maar op. Nog even en de overrheid wilt extra centen zien.:-b Succes met het onderhouden van je auto en zoals je waarschijnlijk al weet...hier wordt een mens graag geholpen!

Thnx, en wat verslaving betreft, roken en gokken doe ik niet.
Ondanks dat ik verder de hele dag tussen de alcohol sta, ben ik hier ook zeker niet verslaafd aan.
Ik geniet er zo nu en dan van.

Ik ben in eerste instantie voorlopig van plan om me goed in te lezen en en rustig aan op te pakken!

Thnx!
Ook jou Clio valt hier zeer in de smaak, leuk dat hier ook meerdere leden van de Clio club lid zijn :-d

Welkom Guus.

Zeker als je buiten moet staan om te detailen, is dit het ideale seizoen om je in te lezen, zodat je in het voorjaar een mooie start kunt maken. Als je in elk geval begint met het wassen van de auto op de juiste manier, dan scheelt dat al een stuk.