• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier: BMW 530 Touring E39

Christo

Detailing rookie
9 jun 2013
5
0
Gegroet allen,

Ben nieuw op het forum. Na aanschaf van een nieuwe bolide nu eindelijk ook in de wereld van het poetsen aan het verdiepen.
Mijn auto:
Front_zpsbb01ffc1.webp

Heb van de week een beginnersset bij Carclean gekocht:
IMG_1842_zps341ba093.webp

Heb een eerste wasbeurt gedaan, maar dit roept vooralsnog meer vragen op.
Ga me nu dus eerst inlezen in de materie. Hoop snel meer te kunnen laten zien!

Groeten,
Chris

Van harte welkom hier! Een goed begin(nerspakket) is het halve werk ;) Genoeg leesvoer hier op het forum.

Nice! Zo te zien ga je met het handje poetsen? Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Zelf poets ik ook met het handje.

Dank allen! En ja, ik ga met de hand wassen. Voelt vooralsnog het meest authentiek :)
Ben zelf ook wel benieuwd of de resultaten bevredigend zullen zijn, zeker omdat ik veel verhalen lees over mensen die eenmaal op een DAP zijn overgegaan niet anders meer willen...

Welkom. Mooie BMW. Xenon zo te zien?

Ik zou alleen wel die kentekenplaathouder vervangen voor een blanco exemplaar :-)