• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier: bmw520 touring

Creftna

Detailing trainee
2 mrt 2017
34
30
36
Kortrijk (zuid-West-Vlaanderen)
Dag allen,

Sinds enkele dagen hier op het forum wat informatie aan het opnemen, maar nu was het tijd voor een account aan te maken. Twee weken geleden deze zwarte bmw 520 touring tweedehands gekocht en wil deze op een goeie manier onderhouden. Deze is helaas door de krasstraat gegaan en wil die volledig proper zetten. Ga nog kijken voor andere velgen enzo,... Hieronder enkele foto's :

IMG_1456.webp
IMG_1455.webp

IMG_1454.webp
IMG_1430.webp

Greetings Jeroen

Laatst bewerkt:
Welkom hier! Heel erg veel plezier van die prachtige 5!
Veel plezier met detailen van deze mooie auto.

• Leuk
Reacties: Creftna
Een DA kan een Bmw meestal wel gebruiken ja, gaat vast goedkomen, er is genoeg te vinden hier over diverse werkwijzes en producten.
Is dit een automaat? Ben nu in het bezit van een E46 325i touring maar over een paar jaar wil ik upgraden naar een 5 serie zoals die van jou, voor mij de ultieme allround auto.

• Leuk
welkom met die mooie bak.

een tip: bespaar niet op je DA, neem een 900watt (en geen 500watt)
BMW heeft harde lak
Ik gebruik de meguiars microvezel pads en compounds (microfibre system) met grote voldoening.

• Leuk