• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier dus even voorstellen.

JulesRS133

Detailing trainee
1 dec 2016
3
45
27
Beste liefhebbers,

Mijn naam is Jules, ben 19 jaar en woon in het zuiden des landes.
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Twingo RS uit 2008 en hierbij is mijn poetstik ontstaan. Voorheen altijd al plezier gehad aan het poetsen en onderhouden van auto's.
Sinds ik mijn rijbewijs heb al bezig met het poetsen van de auto's van mijn vader en moeder en sinds kort ook mijn eigen auto. Zodoende een beetje meer op internet gaan zoeken naar do's en don'ts over het poetsen/detailen van een auto en zo dus ook hier terecht gekomen.

Ik hoop veel te leren van mensen die deze hobby al jaren hebben.
IMG_6885.JPG


Groetjes,

Jules
 
Beste liefhebbers,

Mijn naam is Jules, ben 19 jaar en woon in het zuiden des landes.
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Twingo RS uit 2008 en hierbij is mijn poetstik ontstaan. Voorheen altijd al plezier gehad aan het poetsen en onderhouden van auto's.
Sinds ik mijn rijbewijs heb al bezig met het poetsen van de auto's van mijn vader en moeder en sinds kort ook mijn eigen auto. Zodoende een beetje meer op internet gaan zoeken naar do's en don'ts over het poetsen/detailen van een auto en zo dus ook hier terecht gekomen.

Ik hoop veel te leren van mensen die deze hobby al jaren hebben.
IMG_6885.JPG


Groetjes,

Jules

Leuk om dit zo terug te lezen van twee jaar terug. De 'poets-tik' is nog steeds niet verdwenen. Wel een upgrade qua auto, nu ben ik trots eigenaar van een Clio RS. Ik ben best een tijd inactief geweest op het forum en voornemens om weer wat topics te gaan volgen aangezien ik het altijd leuk heb gevonden om mee te lezen en zo nieuwe dingen te leren.

Ben benieuwd of er meerdere Renault liefhebbers actief zijn op het forum.

Groetjes,

Jules
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en Timm
Hier ook een Renault Sport liefhebber! Ikzelf heb een Clio IV RS zit heel wat pit in die kleine dingen! Een foto van je clio word altijd leuk gevonden.
 
Ja dat is echt geweldig vind ik persoonlijk. Echte pocketrockets zijn het. Hierbij een foto van mijn Clio lll ph2. Ontzettend veel plezier gehad van mijn Twingo RS destijds en nu natuurlijk van de Clio. Ook leuk om te zien dat er meerdere Renault Sport fanaten zijn.
IMG_6358.JPG


Ik heb inmiddels al vanalles aangepast sinds ik hem heb; zo staat hij nu op wintervelgen, onlangs spoorverbrekers (20MM) en een milltek non-resodated catback gemonteerd.
Verder zullen beide sets velgen nog wat liefde krijgen, deze worden nog gespoten voor het einde van het jaar en ik wil hem een dezer dagen nog verlagen door middel van verlagingsveren die ik nog heb liggen.

Groetjes!
 
  • Leuk
Reactions: krikke55
leuke update's! Schrijf er maar eens een mooie show off over na een full detail! Zelf heb ik ook al enkele dingetjes aangepast zoals luchtfilter, uitlaat, cup spoiler,...