Hallo allemaal!!
Na een tijdje in de shop gekeken te hebben, toch besloten me hier te registreren.
Ik ben Nick, 27 jaar en kom uit Nijmegen.
Rij in een Honda Civic Hybrid '09 in een zwarte kleur.
Auto bevalt prima (na een jaar gereden te hebben), baal alleen ontzettend van de lak..
De auto zit vol met swirls, waarschijnlijk doordat de vorige eigenaar de wasstraat beter vond als de handwas.
Daarnaast zit de auto (in zonlicht) vol met hologrammen. Deze komen te voorschijn op deuren, kofferklep, motorkap.. Eigenlijk de hele auto dus.
Ben van plan om een handmatig clean setje te kopen en zat hier aan te denken:
101265 Meguiars - SwirlX Swirl Remover - 450ml
100713 Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml
101124 Poorboys World - Poly - Elastic Clay - 200gr
101862 Poorboys World - Natty's Liquid Blue - 473ml
100902 Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
100982 Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator
100980 Monello - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
101650 Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
100981 Monello - White Polishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Kans is, zoals ik hier en daar al gelezen heb, dat ik de hologrammen en swirls met de hand er niet uit ga krijgen
Omdat de "poetswereld" een nieuw iets is voor mij, ben ik niet van plan om direct een machine of dergelijke te kopen.
De eerste investering van ruim 100 euro aan poetsspullen vind ik om te beginnen al een mooie aankoop.
Wellicht kunnen de mensen hier mij op weg helpen om de swirls en hologrammen weg te krijgen met de hand.
Uiteraard voor zo ver dit mogelijk is.
Hopelijk zijn jullie bereid mij een eind op weg te helpen en hopelijk kunnen jullie mij van me ergernis afhelpen..
Het doet gewoon pijn om de auto zo te zien staan..
Na een tijdje in de shop gekeken te hebben, toch besloten me hier te registreren.
Ik ben Nick, 27 jaar en kom uit Nijmegen.
Rij in een Honda Civic Hybrid '09 in een zwarte kleur.
Auto bevalt prima (na een jaar gereden te hebben), baal alleen ontzettend van de lak..
De auto zit vol met swirls, waarschijnlijk doordat de vorige eigenaar de wasstraat beter vond als de handwas.
Daarnaast zit de auto (in zonlicht) vol met hologrammen. Deze komen te voorschijn op deuren, kofferklep, motorkap.. Eigenlijk de hele auto dus.
Ben van plan om een handmatig clean setje te kopen en zat hier aan te denken:
101265 Meguiars - SwirlX Swirl Remover - 450ml
100713 Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml
101124 Poorboys World - Poly - Elastic Clay - 200gr
101862 Poorboys World - Natty's Liquid Blue - 473ml
100902 Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
100982 Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator
100980 Monello - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
101650 Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
100981 Monello - White Polishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Kans is, zoals ik hier en daar al gelezen heb, dat ik de hologrammen en swirls met de hand er niet uit ga krijgen
Omdat de "poetswereld" een nieuw iets is voor mij, ben ik niet van plan om direct een machine of dergelijke te kopen.
De eerste investering van ruim 100 euro aan poetsspullen vind ik om te beginnen al een mooie aankoop.
Wellicht kunnen de mensen hier mij op weg helpen om de swirls en hologrammen weg te krijgen met de hand.
Uiteraard voor zo ver dit mogelijk is.
Hopelijk zijn jullie bereid mij een eind op weg te helpen en hopelijk kunnen jullie mij van me ergernis afhelpen..
Het doet gewoon pijn om de auto zo te zien staan..