• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw hier -> hansi

hansi

Detailing rookie
14 aug 2010
5
0
45
hey,

Ik ben Hans.31 en kom uit de omgeving van boxmeer.
Ik heb een subaru impreza gtt uit 98 en als daily rij ik met een colt uit 09.
Ik heb altijd al mijn auto graag gepoetst, omdat ik t leuk werk vind en ik t resultaat van een glimmende lak graag mag zien.

Heb een paar jaar terug een bleucraft poetsmachine gekocht en ben voorzichtig gaan oefenen op mijn eigen auto (toen nog een bmw) en toen dat goed ging op de autos van anderen.Uiteraard toen nog maar met 1 soort polijstmiddel en turtle wax wax.

Vorig jaar ben ik hier bij toeval op t forum terecht gekomen en is t virus toegeslagen.
Meteen een paar bestellingen gedaan bij carclean, en nu heb ik mn poetskast aardig gevuld.

Ik gebruik veel van PB.
In mn volgende bestelling zit ook een sealant, want die heb ik nog nooit gebruikt.

mijn impreza
Foto-8STOHROP.webp

Foto-EKGLBUBV.webp

Ik zal morgen wat meer fotoos uploaden en posten van de subaru en andere autos die ik heb gepoest

Welkom ! :cool
Leuke Subaru maar kwa styling niet mijn ding !
Als je vragen heb is iedereen hier bereid om je te helpen :cool

Hierbij enkele fotoos van autos die ik gepoetst heb.
Van alle andere auto's heb ik geen mooie fotoos.

Foto-OJFJLY6H.webp

Mijn eigen impreza

Foto-B3WSMSWF.webp

De colt 09

Foto-QUBZWBUA.webp

B-klasse 08

Foto-ROPUWCC3.webp

Colt cabrio 09.
Deze auto was een half jaar oud toen ik mn detailde, en was al die tijd door een wasstraat gegaan.Je kunt je voorstellen hoe die zwarte lak eruit zag in de zon.:'(

Foto-7BIQ6BNQ.webp

Polo 00

Foto-4QCF78LK.webp

Mijn poetskast.
Die staat inmiddels weer veel voller.
Dat kinzo ding heb ik 1 keer gebruikt en daarna nooit meer uit de doos gehaald.

Welkom hier op het forum, zo een kinzo ding heb ik ergens in een doos liggen ooit gekregen durf dat domme ding aan niemand te geven omdat ik bang ben dat ze hem ook daadwerkelijk gaan gebruiken ;)

jeffrey rallye zei:
Welkom hier..

Ook op 5 sep op assen?

:cool yup, we komen met ruim 100 impreza's naar assen. Er is namelijk een speciaal subaru plein met enkele rally legendes.
Dat wordt dus nog flink poetsen, want de mijne moet natuurlijk het hardst blinken