• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier - Niels

Niels Hofstra

Detailing addict
24 nov 2013
14
60
Bij deze zal ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben Niels, 35 jaar en al een lange tijd iemand die graag poetst op auto's. Tot op heden altijd gebruik gemaakt van spierkracht, maar dat begon me steeds meer tegen te staan. Vandaar dat ik deze week een DAP900 heb gekocht, samen met wat spullen van Monello. Vroeger gebruikte ik spullen van Meguiars, dit werd later Poorboys en nu dus Monello.
Ik rij nu in een Ibiza SC uit 2009. De kleur is trackgrijs, m.a.w., een mooie kleur om op te poetsen. De auto heeft wat lichte krasjes, swirls e.d., dus ik kan eigenlijk niet wachten tot het voorjaar 2014 om aan de slag te gaan.
Daarnaast hebben we een donkerblauwe Arosa uit 2001. Die zal net als de Ibiza volgend jaar een flinke poetsbeurt krijgen.
Ik hoop op deze site flink wat tips en trucs te vinden (en te krijgen) die me verder gaan helpen in het poetsen en netjes houden van mijn auto's.