• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier – Van grijze Golf naar glimmende Audi

G!DØ

Detailing rookie
5 mrt 2025
1
15
Hey allemaal!

Ik ben Gido en sinds kort de trotse eigenaar van een Audi A3 2016 (8VF). En ja, sinds die aankoop ben ik officieel besmet met het ‘schoonmaakvirus’. Waar mijn vorige auto, (een Golf 5 welke eigenlijk meer van Senior was) tevens een trouwe metgezel op wielen, niet altijd even schoon was, wil ik mijn Audi wél in topconditie houden. Ik ben hier tevens terechtgekomen door Senior, wie dat is blijft een geheim ;)

Sinds ik deze auto heb, merk ik dat ik steeds vaker naar detailingvideo’s kijk, willekeurige flesjes met ‘ceramic’ erop op zoek en met een vergrootglas naar swirls speur. Kortom: ik ben om. Sterker nog, ik speel zelfs met het idee om in de nabije toekomst een detaillingbedrijf te beginnen.

Ik ben hier om te leren, tips te krijgen (en misschien ook wat excuusjes te vinden om in de toekomst allemaal verschillende schoonmaakspullen te kopen). Dus gooi vooral jullie beste adviezen, productaanbevelingen en detail-geheimen op me af!

Hieronder wat foto's van de bolide;

1741695242521.webp

1741695257923.webp

1741695273340.webp

1741695292013.webp

1741695508595.webp

Houdoe,
Gido

Laatst bewerkt:
Welkom hier,

Er is hier genoeg te lezen en excuses voor planken vol onnodige poetsspullen kennen wel allemaal hier, ik zou zeggen, veel plezier en vergeet niet…als het werk wordt dan is misschien de lol ermee minder, ik zie het in mijn omgeving ook gebeuren, maar je weet nooit.

Succes en houdoe hè!

• Leuk
Reacties: G!DØ
Hey allemaal!

Ik ben Gido en sinds kort de trotse eigenaar van een Audi A3 2016 (8VF). En ja, sinds die aankoop ben ik officieel besmet met het ‘schoonmaakvirus’. Waar mijn vorige auto, (een Golf 5 welke eigenlijk meer van Senior was) tevens een trouwe metgezel op wielen, niet altijd even schoon was, wil ik mijn Audi wél in topconditie houden. Ik ben hier tevens terechtgekomen door Senior, wie dat is blijft een geheim ;)

Sinds ik deze auto heb, merk ik dat ik steeds vaker naar detailingvideo’s kijk, willekeurige flesjes met ‘ceramic’ erop op zoek en met een vergrootglas naar swirls speur. Kortom: ik ben om. Sterker nog, ik speel zelfs met het idee om in de nabije toekomst een detaillingbedrijf te beginnen.

Ik ben hier om te leren, tips te krijgen (en misschien ook wat excuusjes te vinden om in de toekomst allemaal verschillende schoonmaakspullen te kopen). Dus gooi vooral jullie beste adviezen, productaanbevelingen en detail-geheimen op me af!

Hieronder wat foto's van de bolide;

Bekijk bijlage 176211
Bekijk bijlage 176212
Bekijk bijlage 176213
Bekijk bijlage 176214
Bekijk bijlage 176215
Houdoe,
Gido
Welkom ben ook nieuw hier.
Mooie wagen.