• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

DP

Detailing rookie
14 aug 2012
29
0
Hallo mede-forummers,

Na een tijdje te hebben rondgekeken op het forum zal ik me even voorstellen. Ik ben Daniel, 29 jaar en kom uit Overijssel. Ik heb vandaag mijn DAP900 set binnen gekregen met twee flesjes Monello erbij, gister besteld en vandaag alweer in huis!

Dus ga even goed alle do's en dont's bestuderen wat betreft mijn DAP'je en daarna aan de slag!

Gr.

Dank je. Haha nou eerlijk gezegd vind ik het wel een béétje eng, maar hij is behoorlijk dummie proof dus dat gaat zeker goedkomen.

Zijn de drie pads die ik erbij kreeg trouwens wel genoeg, of heb ik nog een extra pad nodig om bv Poorboys White aan te brengen?

Want als ik de Monello Finale heb aangebracht met de groene pad, en wil daarna waxen moet ik dat op dit moment met de hand doen aangezien de groene pad al gebruikt is..

Heb ik dit goed of maak ik nu een domme/rare opmerking?

domme opmerkingen kun je niet maken , je kunt alleen domme antwoorden krijgen ....:-b

pad kun je natuurlijk na gebruik ff schoonmaken met de hand , staat een mooie how to voor hier op het forum , ff beetje dasty of dreft op de pad ,beetje water erbij , maseren met je knokkels en dan uitspoelen , droogdraaien op standje 1 op je dap en voila ..... weer gebruiken voor iets anders .

Kijk dat is een goede tip, bedankt..

Dan probeer ik het eerst zo, en als het niet bevalt kan ik altijd nog het één en ander erbij kopen.

Dank jullie voor het warme welkom! Ik ga morgen mijn auto met de DAP behandelen, echter kan ik (als ik het goed heb gelezen) dus mijn meguairs polish als glaze gebruiken als vervanging voor PB White Diamond? Deze heb ik nog staan namelijk..

Toch PB WD aangeschaft! Zaterdag de auto behandeld, maar wist niet je na elke polijst stap moet afnemen met Eraser oid! Dus nog niet echt een reëel beeld van hoe hij nu is geworden ivm achtergebleven oliën..