• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw hier!

ik heb de lijst nog iets aangepast.
en ga zo bestellen.

ja hobby's kosten geld idd ,helaas heb ik iets te veel hobby's en te wenig geld om alles ruim te bekostigen. :ja
maar komt wel goed nu wat en later nog wat.

oja verder zit ik niet op het vw forum.
meestal kijk ik op het volksforum vanaf 2005 al aangemeld maar nog nooit voorgestelt.
of op het golf cabrio forum.
 
€100.- haha ...
Wie is er niet mee begonnen.
:D

Zou deze idd. toevoegen voor de SSR1
https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/White_Polishing_CCS_Euro_Foam_Hand_Applicator_EUR-APP-WH_100981

Oja, en doeken liefst in verschillende kleuren zodat je niet 2 produkten (per ongeluk) met dezelde doek afneemt.

Evt. kun je bij Action nog wat doeken halen om te beginnen. De grote blauwe variant. Geloof dat ze hem "dweil" noemen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
 
ppff ik zou vandaag dapper beginnen.
vanmorgen eerst even naar angeren geweest (net onder arnhem)
dan vanmiddag even aan de gang
dus ik mooi de auto wassen , was ik net begonnen glij ik uit op ijs wast er lag.
nu heb ik best wel last van m'n been en schouder.

maar omdat ik het toch niet kon laten heb ik een klein stukje gedaan.

heb een kwart van de motorkap gedaan.
het kleien viel me reuze mee . en de lak voeld nu superglad aan.

omdat er toch wel wat krasjes in de lak zitten , heb ik toch even een stukje machinaal gedaan.
het verbaasde me hoe weinig poets ik nodig had.
ik heb eerst de ssr1 gebruikt .
ik moet zeggen dat het erg makkelijk uit poetst. je hebt er bijna geen werk van.

toen even de natty's gebruikt ook dit verwerkt erg makkalijk.

kortom ik ben erg tevreden over de spullen.

als ik de hele auto ga doen maak ik bij projecten wel even een topc aan met foto's
 
vandaag dan toch even verder gegaan.
heb nu de hele auto gekleid behalve de de achter klep die wordt gespoten .(logo's en het slot zijn er uit)

best leuk werk dat kleinen ,ik maar denken dat de auto er goed voor stond.
dat viel toch even tegen, het klei was regelmatig vies .

nu voeld de lak mooi glad aan.
er zat altijd een waas/spuit nevel achtig iets op de auto die ik er niet afkreeg, maar nu wel:D

toen de ssr1 en er na de blackhole en de natty's . pppff wel veel werk maar het is de moeite wel waard.
heb niet alles krasjes en zo er uit gekregen ,maar goed.

ik moet nu nog 1 zijkand en dan de wielen nog.

heb ook gelijk weer wat spullen besteld. lol
8 poets pads, je hebt er snel teweinig van. ik liet 2 keer 1 vallen:(

ook zo met de microvezel doeken
het valt toch tegen het met 3 stuks te doen, als je meerdere producten gebruikt.

nog een drying towel .

heb er ook wheelwax bij besteld en chemical guys wheel & rim cleaner voor de wielen.

maar nu ik zo bezig ben.
heb ik toch nog wat dingetjes.

wat maakt de klei zo speciaal tov klei uit de speelgoedwinkel?
dat de drying towel is echt super goed is.
dat ik een rode en een groene emmer moet hebben voor het wassen.

kan de bold N bright tire dressing, ook op kuntstof gebruiken om het mooi zwart te maken?of toch maar daar iets voor bestellen.?

Foto-SSGMQQIJ.jpg

ik moet nodig een hoes kopen voor de auto,
ben nu de achterklep aan het strakschuren.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

zo zag het klei stuk er telkens uit
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
wat maakt de klei zo speciaal tov klei uit de speelgoedwinkel?

Simpel: het is absoluut niet hetzelfde! ;)
De klei die gebruikt op je auto heet klei, maar dat is het eigenlijk niet, het is een soort van kunststof met daaraan toevoegde stoffen, weet niet welke... er zit namelijk patent op.
Dat je de spuitnevel er wel af kreeg met de klei kan kloppen, detailklei is ook bekend als overspray clay, oftewel klei om spuitnevel te verwijderen, daar komt het ook vandaan, uit de bodyshop.
 
Ronald,.als je velgen in de wheelwax staan moet je NIET de velgen reiniger gebruiken. Een sopje met shampoo is dan voldoende!
We maken binnenkort wel even een afspraak!